παράγραφος 2
…
προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε «» και διαγραφή των φράσεων που είναι σε []
γ) Υπάρχει η δυνατότητα διαμόρφωσης της διδασκόμενης ύλης, σε κάθε μάθημα, σε όλες τις αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 1.[, με την προϋπόθεση ότι οι μαθητές θα διδάσκονται όλα τα μαθήματα που προβλέπονται στο ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα]. Ο τρόπος προσέγγισης της διδασκόμενης ύλης, είναι ανάλογος με τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή και αναμορφώνεται με βάση τα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης.
δ) Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα και εργαστήριο στην Α’/θμια και Β’/θμια εκπ/ση δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 4 μαθητές και μεγαλύτερος από 8 μαθητές. Μέσα στο εύρος αυτό ο σύλλογος προσωπικού των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. διαμορφώνει τα τμήματα. Εάν σε μία Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα είναι μεγαλύτερος από 8 λόγω ελλείψεως χώρου τότε υπάρχει η δυνατότητα μέσα στο ίδιο τμήμα να βρίσκονται δύο εκπ/κοί, 2.«ίδιου κλάδου ή δύο εκπαιδευτικοί με Α΄ ή Β΄ ανάθεση του κατά περίπτωση μαθήματος, η αξιολόγηση και βαθμολογία των μαθητών γίνεται από κοινού.» Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και κατόπιν τεκμηριωμένης εισήγησης του δ/ντή του σχολείου και του σχ. Συμβούλου Ε.Α.Ε. ο δ/ντής εκπ/σης μπορεί να εγκρίνει τη σύσταση υποομάδας του τμήματος με όχι λιγότερους από 2 μαθητές και η οποία υπάγεται σε τμήμα τουλάχιστον 6 μαθητών. Επίσης δεν μπορεί να εντάσσονται περισσότεροι από τρεις μαθητές με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στο ίδιο τμήμα σε όλες τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. 3.«Στις νησιωτικές περιοχές δεν ισχύει ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για την λειτουργία του πρώτου τμήματος κάθε τάξης.»
Σύντομη Τεκμηρίωση
(οι αριθμοί υπάρχουν στο κείμενο)
1 αρκετές φορές κάποιο μάθημα (π.χ. Θρησκευτικά) δεν διδάσκεται λόγο έλλειψης εκπαιδευτικού. Αν η προϋπόθεση μείνει τότε δεν θα μπορεί ο εκπαιδευτικός να διαμορφώνει την ύλη του κάτι απαραίτητο στις ΣΜΕΑΕ.
2 οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν ανάθεση τα μαθήματα
3 στις νησιωτικές περιοχές να μην υπάρχει περιορισμός στον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμήματος, γιατί δεν είναι δυνατή η μετακίνηση των μαθητών σε άλλο νησί ώστε να συγκεντρωθεί ο ελάχιστος αριθμός. Μπορεί να εγκρίνεται ως ολιγομελές τμήμα από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.
παράγραφος 2 … προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε «» και διαγραφή των φράσεων που είναι σε [] γ) Υπάρχει η δυνατότητα διαμόρφωσης της διδασκόμενης ύλης, σε κάθε μάθημα, σε όλες τις αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 1.[, με την προϋπόθεση ότι οι μαθητές θα διδάσκονται όλα τα μαθήματα που προβλέπονται στο ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα]. Ο τρόπος προσέγγισης της διδασκόμενης ύλης, είναι ανάλογος με τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή και αναμορφώνεται με βάση τα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης. δ) Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα και εργαστήριο στην Α’/θμια και Β’/θμια εκπ/ση δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 4 μαθητές και μεγαλύτερος από 8 μαθητές. Μέσα στο εύρος αυτό ο σύλλογος προσωπικού των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. διαμορφώνει τα τμήματα. Εάν σε μία Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα είναι μεγαλύτερος από 8 λόγω ελλείψεως χώρου τότε υπάρχει η δυνατότητα μέσα στο ίδιο τμήμα να βρίσκονται δύο εκπ/κοί, 2.«ίδιου κλάδου ή δύο εκπαιδευτικοί με Α΄ ή Β΄ ανάθεση του κατά περίπτωση μαθήματος, η αξιολόγηση και βαθμολογία των μαθητών γίνεται από κοινού.» Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και κατόπιν τεκμηριωμένης εισήγησης του δ/ντή του σχολείου και του σχ. Συμβούλου Ε.Α.Ε. ο δ/ντής εκπ/σης μπορεί να εγκρίνει τη σύσταση υποομάδας του τμήματος με όχι λιγότερους από 2 μαθητές και η οποία υπάγεται σε τμήμα τουλάχιστον 6 μαθητών. Επίσης δεν μπορεί να εντάσσονται περισσότεροι από τρεις μαθητές με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στο ίδιο τμήμα σε όλες τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. 3.«Στις νησιωτικές περιοχές δεν ισχύει ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για την λειτουργία του πρώτου τμήματος κάθε τάξης.» Σύντομη Τεκμηρίωση (οι αριθμοί υπάρχουν στο κείμενο) 1 αρκετές φορές κάποιο μάθημα (π.χ. Θρησκευτικά) δεν διδάσκεται λόγο έλλειψης εκπαιδευτικού. Αν η προϋπόθεση μείνει τότε δεν θα μπορεί ο εκπαιδευτικός να διαμορφώνει την ύλη του κάτι απαραίτητο στις ΣΜΕΑΕ. 2 οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν ανάθεση τα μαθήματα 3 στις νησιωτικές περιοχές να μην υπάρχει περιορισμός στον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμήματος, γιατί δεν είναι δυνατή η μετακίνηση των μαθητών σε άλλο νησί ώστε να συγκεντρωθεί ο ελάχιστος αριθμός. Μπορεί να εγκρίνεται ως ολιγομελές τμήμα από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.