παράγραφος 5, εδάφιο 2
…
2) τα Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια (Ε.Ε.Γ.) και τα Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια (Ε.Ε.Λ.) κατ’ αντιστοιχία με τα σχολεία της μη ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
Γενική Παρατήρηση
Τα ΕΕΓ δεν είναι σε πλήρη αντιστοιχία με κανένα σχολείο της τυπική. Ως εκ τούτου πρέπει να εκδοθούν νέα ωρολόγια προγράμματα που θα είναι σε αντιστοιχία με αυτά των γυμνασίων και των ΕΛ συνδυάζοντας τα μαθήματα γενικής παιδείας, τις ομάδες προσανατολισμού τους τομείς και τις ειδικότητες, λαμβάνοντας υπόψη τον ελάχιστο αριθμό ωρών τεχνικών μαθημάτων για την έκδοση πτυχίου και μαθημάτων γενικής παιδείας για την ισοτιμία του γυμνασίου. (ισοτιμία γυμνασίου με τις λιγότερες ώρες μαθημάτων δίνουν τα ΣΔΕ και τις αμέσως λιγότερες τα εσπερινά γυμνάσια, 25 ώρες άνα τάξη σε τρία έτη).
παράγραφος 17
...
προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε «»
17. Οι δ/ντες των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. των 6/θέσιων και πάνω σχολικών μονάδων έχουν διδακτικό ωράριο ανάλογο των 12/θέσιων σχολείων της γενικής εκπ/σης δηλαδή 8 ώρες, το οποίο μπορεί να καλύπτεται σε ενισχυτική διδασκαλία μαθητή ή μικροομάδων. «Οι δ/ντες των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Β/θμιας Εκπ/σης στα οποία λειτουργούν έξι (6) και πάνω τμήματα έχουν διδακτικό ωράριο ανάλογο των σχολείων με αριθμό τμημάτων άνω των δώδεκα (12) της γενικής β/θμιας εκπ/σης δηλαδή 5 ώρες, το οποίο μπορεί να καλύπτει και με ενισχυτική διδασκαλία μαθητή, προγράμματα καινοτόμων δράσεων ή οποιονδήποτε τρόπο συμπλήρωσης προβλέπει η γενική νομοθεσία για τους εκπαιδευτικούς β/θμιας χωρίς εξαιρέσεις. Για τον υπολογισμό του ωραρίου στην περίπτωση λιγότερων τμημάτων, κάθε τμήμα Σ.Μ.Ε.Α.Ε. θα υπολογίζεται ως δύο τμήματα της γενικής β/θμιας εκπ/σης.»
Οι δ/ντές των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. των οποίων το σχολείο αποτελεί και κέντρο στήριξης ενός Σ.Δ.Ε.Υ. ο χρόνος απασχόλησης τους στο δίκτυο, λογίζεται χρόνος διδακτικών καθηκόντων «που αντιστοιχεί σε δύο (2) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίος.»
Σύντομη Τεκμηρίωση
για να μειωθούν με το ίδιο σκεπτικό και οι ώρες των διευθυντών στη Δ/θμια.
παράγραφος 5, εδάφιο 2 … 2) τα Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια (Ε.Ε.Γ.) και τα Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια (Ε.Ε.Λ.) κατ’ αντιστοιχία με τα σχολεία της μη ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Γενική Παρατήρηση Τα ΕΕΓ δεν είναι σε πλήρη αντιστοιχία με κανένα σχολείο της τυπική. Ως εκ τούτου πρέπει να εκδοθούν νέα ωρολόγια προγράμματα που θα είναι σε αντιστοιχία με αυτά των γυμνασίων και των ΕΛ συνδυάζοντας τα μαθήματα γενικής παιδείας, τις ομάδες προσανατολισμού τους τομείς και τις ειδικότητες, λαμβάνοντας υπόψη τον ελάχιστο αριθμό ωρών τεχνικών μαθημάτων για την έκδοση πτυχίου και μαθημάτων γενικής παιδείας για την ισοτιμία του γυμνασίου. (ισοτιμία γυμνασίου με τις λιγότερες ώρες μαθημάτων δίνουν τα ΣΔΕ και τις αμέσως λιγότερες τα εσπερινά γυμνάσια, 25 ώρες άνα τάξη σε τρία έτη). παράγραφος 17 ... προσθήκη των φράσεων που είναι μέσα σε «» 17. Οι δ/ντες των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. των 6/θέσιων και πάνω σχολικών μονάδων έχουν διδακτικό ωράριο ανάλογο των 12/θέσιων σχολείων της γενικής εκπ/σης δηλαδή 8 ώρες, το οποίο μπορεί να καλύπτεται σε ενισχυτική διδασκαλία μαθητή ή μικροομάδων. «Οι δ/ντες των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Β/θμιας Εκπ/σης στα οποία λειτουργούν έξι (6) και πάνω τμήματα έχουν διδακτικό ωράριο ανάλογο των σχολείων με αριθμό τμημάτων άνω των δώδεκα (12) της γενικής β/θμιας εκπ/σης δηλαδή 5 ώρες, το οποίο μπορεί να καλύπτει και με ενισχυτική διδασκαλία μαθητή, προγράμματα καινοτόμων δράσεων ή οποιονδήποτε τρόπο συμπλήρωσης προβλέπει η γενική νομοθεσία για τους εκπαιδευτικούς β/θμιας χωρίς εξαιρέσεις. Για τον υπολογισμό του ωραρίου στην περίπτωση λιγότερων τμημάτων, κάθε τμήμα Σ.Μ.Ε.Α.Ε. θα υπολογίζεται ως δύο τμήματα της γενικής β/θμιας εκπ/σης.» Οι δ/ντές των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. των οποίων το σχολείο αποτελεί και κέντρο στήριξης ενός Σ.Δ.Ε.Υ. ο χρόνος απασχόλησης τους στο δίκτυο, λογίζεται χρόνος διδακτικών καθηκόντων «που αντιστοιχεί σε δύο (2) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίος.» Σύντομη Τεκμηρίωση για να μειωθούν με το ίδιο σκεπτικό και οι ώρες των διευθυντών στη Δ/θμια.