εξ ολοκλήρου νέες παράγραφοι
παράγραφος 19 (νέα)
19. Για την ολοκλήρωση της φοίτησης στην ειδική δευτεροβάθμια εκπαίδευση μπορεί να δοθεί αναβολή στράτευσης και πέρα από το εικοστό πρώτο (21) έτος της ηλικίας του μαθητή και για όσα έτη είναι απαραίτητα για να ολοκληρώσει τις σπουδές του.
Σύντομη Τεκμηρίωση
Για την ολοκλήρωση των σπουδών στην ειδική δευτεροβάθμια εκπαίδευση απαιτούνται περισσότερα έτη φοίτηση από την γενική εκπαίδευση και δεν προβλέπονται ειδικές διατάξεις για την αναβολή στράτευσης με αποτέλεσμα αρκετοί μαθητές να διακόπτουν τις σπουδές τους.
παράγραφος 20 (νέα)
20. Στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. εκτός από το ημερήσιο πρόγραμμα διδασκαλίας εφαρμόζεται, με απόφαση του συλλόγου και πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης. Ανά δεκαπενθήμερο, μία ημέρα της εβδομάδας εκ περιτροπής, ορίζεται ως ημέρα δημιουργικής απασχόλησης και αφιερώνεται εξ ολοκλήρου σε αυτά. Τα προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης ανατίθενται με απόφαση του συλλόγου των καθηγητών ως συμπλήρωση ωραρίου, μέχρι δύο ώρες την εβδομάδα, σε μέλη του. Την ημέρα δημιουργικής όλοι οι διδάσκοντες βοηθούν στην υλοποίηση του προγράμματος.
Σύντομη Τεκμηρίωση
Δημιουργική απασχόληση προβλεπόταν στον 2817/2000 και υπήρχε θεσμοθετημένη στα ωρολόγια των ΕΓ. Ας αφεθεί ως δυνατότητα, ώστε οι σύλλογοι κατά περίπτωση να αποφασίζουν. Πιστεύω ότι είναι ένα κομμάτι που πρέπει να διατηρηθεί έστω και με αυτή τη μορφή.
παράγραφος 21 (νέα)
Στα ΕΕΓ και ΕΕΛ συστήνονται οργανικές θέσεις ως εξής:
α) μία (1) θέση Ψυχολόγου κλάδου ΠΕ23
β) μία (1) θέση Κοινωνικού Λειτουργού κλάδου ΠΕ30.
γ) μία (1) θέση Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
δ) μία (1) θέση Φυσικοθεραπευτή κλάδου ΠΕ28
ε) μία (1) θέση Εργοθεραπευτή κλάδου ΠΕ29
στ) μία (1) θέση Θεραπευτή του Λόγου κλάδου ΠΕ26 ή ΠΕ21
Σύντομη Τεκμηρίωση
Απαραίτητο για την πρόσληψη, μετάθεση ή απόσπαση ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ είναι να υπάρχει οργανική θέση. Κατ ελάχιστο πρέπει να δημιουργηθεί μία θεση ΠΕ23 και μία ΠΕ30 οι οποίες είναι απαραίτητες σε κάθε ΣΜΕΑΕ.
εξ ολοκλήρου νέες παράγραφοι παράγραφος 19 (νέα) 19. Για την ολοκλήρωση της φοίτησης στην ειδική δευτεροβάθμια εκπαίδευση μπορεί να δοθεί αναβολή στράτευσης και πέρα από το εικοστό πρώτο (21) έτος της ηλικίας του μαθητή και για όσα έτη είναι απαραίτητα για να ολοκληρώσει τις σπουδές του. Σύντομη Τεκμηρίωση Για την ολοκλήρωση των σπουδών στην ειδική δευτεροβάθμια εκπαίδευση απαιτούνται περισσότερα έτη φοίτηση από την γενική εκπαίδευση και δεν προβλέπονται ειδικές διατάξεις για την αναβολή στράτευσης με αποτέλεσμα αρκετοί μαθητές να διακόπτουν τις σπουδές τους. παράγραφος 20 (νέα) 20. Στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. εκτός από το ημερήσιο πρόγραμμα διδασκαλίας εφαρμόζεται, με απόφαση του συλλόγου και πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης. Ανά δεκαπενθήμερο, μία ημέρα της εβδομάδας εκ περιτροπής, ορίζεται ως ημέρα δημιουργικής απασχόλησης και αφιερώνεται εξ ολοκλήρου σε αυτά. Τα προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης ανατίθενται με απόφαση του συλλόγου των καθηγητών ως συμπλήρωση ωραρίου, μέχρι δύο ώρες την εβδομάδα, σε μέλη του. Την ημέρα δημιουργικής όλοι οι διδάσκοντες βοηθούν στην υλοποίηση του προγράμματος. Σύντομη Τεκμηρίωση Δημιουργική απασχόληση προβλεπόταν στον 2817/2000 και υπήρχε θεσμοθετημένη στα ωρολόγια των ΕΓ. Ας αφεθεί ως δυνατότητα, ώστε οι σύλλογοι κατά περίπτωση να αποφασίζουν. Πιστεύω ότι είναι ένα κομμάτι που πρέπει να διατηρηθεί έστω και με αυτή τη μορφή. παράγραφος 21 (νέα) Στα ΕΕΓ και ΕΕΛ συστήνονται οργανικές θέσεις ως εξής: α) μία (1) θέση Ψυχολόγου κλάδου ΠΕ23 β) μία (1) θέση Κοινωνικού Λειτουργού κλάδου ΠΕ30. γ) μία (1) θέση Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού δ) μία (1) θέση Φυσικοθεραπευτή κλάδου ΠΕ28 ε) μία (1) θέση Εργοθεραπευτή κλάδου ΠΕ29 στ) μία (1) θέση Θεραπευτή του Λόγου κλάδου ΠΕ26 ή ΠΕ21 Σύντομη Τεκμηρίωση Απαραίτητο για την πρόσληψη, μετάθεση ή απόσπαση ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ είναι να υπάρχει οργανική θέση. Κατ ελάχιστο πρέπει να δημιουργηθεί μία θεση ΠΕ23 και μία ΠΕ30 οι οποίες είναι απαραίτητες σε κάθε ΣΜΕΑΕ.