• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΗΤΣΟΣ ΠΕ03' | 30 Νοεμβρίου 2009, 00:31

    ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ -------------------------------------------------------------------- 1.ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ. -------------------------------------------------------------------- Πως διασφαλίζεται η διόρθωση των γραπτών; Πολλά ακούγονται για τον ΤΡΟΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ της Ειδικής Διδακτικής και ακόμη περισσότερα για τους λόγους που το ΑΣΕΠ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ενότητες και αναρωτιέται κανείς ποιος κανονισμός επιβάλει δημοσίευση σωστών απαντήσεων σε κάποιες και όχι σε όλες τις ενότητες. Με βάση τα παραπάνω προτείνω: i)ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ 50% των εξετάσεων του ΑΣΕΠ που δεν έχει νόημα αφού πρόκειται για διαγωνισμό και όχι πιστοποίηση γνώσεων. ii) ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΡΘΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ Η’ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ Ή ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΙΚΗΣ αφού είναι γενική παραδοχή ότι δεν αποτελεί απόδειξη της επάρκειας του εξεταζόμενου στην αίθουσα διδασκαλίας Διασφαλίζοντας τα παραπάνω προτείνεται: -------------------------------------------------------------------- 2. ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ. -------------------------------------------------------------------- Κατάρτιση πινάκων όπου θα προσμετρούνται : i) Η βαθμολογία στον προηγούμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ii) H προϋπηρεσία με μεγαλύτερη βαρύτητα σε σχέση με το 1 μόριο/έτος ώστε να αναγνωρίζεται ουσιαστικά η επαγγελματική εμπειρία. iii) Προσαύξηση με βάση τη βαθμολογία σε ΟΛΟΥΣ τους προηγούμενους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ ώστε να αναγνωρίζεται η προσπάθεια ετών των συναδέλφων. iv) Αυξημένη βαρύτητα στην κατοχή Μεταπτυχιακού-Διδακτορικού. V) Προσμέτρηση σε κάποιο βαθμό της βαθμολογίας στο Τεστ Δεξιοτήτων, ο εκπαιδευτικός οφείλει να έχει γενικές γνώσεις. -------------------------------------------------------------------- 3. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ, ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ, ΟΑΕΔ Ή ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ. -------------------------------------------------------------------- Είναι καιρός να σταματήσει ο προκλητικός τρόπος απόκτησης προϋπηρεσίας με πλάγια μέσα. -------------------------------------------------------------------- 4. ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 24μηνο Ή ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΑΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ -------------------------------------------------------------------- --- ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ --- Προτείνω να μη θεωρηθει αξιόπιστος ο θετικός-αρνητικός χαρακτηρισμος οποιουδήποτε άρθρου της δημόσιας διαβούλευσης μιας και δε διασφαλίζεται η ασφάλεια. Η αλλαγή της διεύθυνσης IP επιτρέπει στον καθένα να ψηφίσει το ίδιο άρθρο περισσότερες από μία φορές.