Το παρόν νομοσχέδιο τέθηκε σε ανοιχτή διαβούλευση εδώ και 3 βδομάδες, με σκοπό να σχολιάσει όποιος επιθυμεί τα 30 άρθρα , που αφορούν τη φοίτηση των μαθητών, την οργάνωση των σχολείων ειδικής αγωγής, τη διοίκησή τους, το ειδικό βοηθητικό προσωπικό και άλλα πολλά θέματα.
Έκπληκτη παρατήρησα ότι το άρθρο 22, που αναφέρεται στο τρόπο κατάταξης και τις προσλήψεις αναπληρωτών , συγκεντρώνει περισσότερα από 1400 σχόλια.
Στα υπόλοιπα άρθρα που αναφέρουν πολύ σοβαρά και σημαντικά θέματα της ειδικής αγωγής, όπως είναι η διάγνωση και φοίτηση μαθητών με ειδικές ανάγκες στα σχολεία ειδικής αγωγής και τα τμήματα ένταξης, τις αλλάγές στι θεσμό της παράλληλης στήριξης, τη στελέχωση των ΚΕΔΔΥ, σημειώνονται ελάχιστα έως καθόλου σχόλια.
Και αναρωτιέμαι κι εγώ με τη σειρά μου, οι συνάδερφοι δάσκαλοι με μεταπτυχιακές και διδακτορικες σπουδες θεωρούν πως τα υπόλοιπα άρθα είναι άρτια σχεδιασμενα και δομημένα και για αυτο δεν τα σχολιαζουν?
Φυσικά και με βρίσκουν σύμφωνη οι απόψεις και οι θεσεις του ΣΑΤΕΑ που μεέτησε , εκρινε και σχολιασε τα αρθρα.. Έτσι φαίνεται ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ KΑΙ ΠΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ, και οχι ΜΟΝΟ για το αν θα δουλεψουν τις επομενες χρονιες!
Το παρόν νομοσχέδιο τέθηκε σε ανοιχτή διαβούλευση εδώ και 3 βδομάδες, με σκοπό να σχολιάσει όποιος επιθυμεί τα 30 άρθρα , που αφορούν τη φοίτηση των μαθητών, την οργάνωση των σχολείων ειδικής αγωγής, τη διοίκησή τους, το ειδικό βοηθητικό προσωπικό και άλλα πολλά θέματα. Έκπληκτη παρατήρησα ότι το άρθρο 22, που αναφέρεται στο τρόπο κατάταξης και τις προσλήψεις αναπληρωτών , συγκεντρώνει περισσότερα από 1400 σχόλια. Στα υπόλοιπα άρθρα που αναφέρουν πολύ σοβαρά και σημαντικά θέματα της ειδικής αγωγής, όπως είναι η διάγνωση και φοίτηση μαθητών με ειδικές ανάγκες στα σχολεία ειδικής αγωγής και τα τμήματα ένταξης, τις αλλάγές στι θεσμό της παράλληλης στήριξης, τη στελέχωση των ΚΕΔΔΥ, σημειώνονται ελάχιστα έως καθόλου σχόλια. Και αναρωτιέμαι κι εγώ με τη σειρά μου, οι συνάδερφοι δάσκαλοι με μεταπτυχιακές και διδακτορικες σπουδες θεωρούν πως τα υπόλοιπα άρθα είναι άρτια σχεδιασμενα και δομημένα και για αυτο δεν τα σχολιαζουν? Φυσικά και με βρίσκουν σύμφωνη οι απόψεις και οι θεσεις του ΣΑΤΕΑ που μεέτησε , εκρινε και σχολιασε τα αρθρα.. Έτσι φαίνεται ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ KΑΙ ΠΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ, και οχι ΜΟΝΟ για το αν θα δουλεψουν τις επομενες χρονιες!