Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Μαρία-Στέλλα Αλούπη | 30 Νοεμβρίου 2009, 00:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Φυσικά όλοι οι γνωμοδοτούντες συνάδελφοι παρουσιάζουν τις απόψεις τους συχνά με βάση τις δικές τους εμπειρίες. Διαβάζω για τραγικά κενά, για αναίσχυντες εγκύους που τόλμησαν να συλλάβουν, για οικογενειάρχες που ξεροσταλιάζουν χρόνια στην παραμεθόριο κτλ κτλ. Εγώ είμαι στον 7ο χρόνο στην παραμεθόριο (νησί), αλλά ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ. Αντίθετα, είδα κάποιες υπεραριθμίες που διορθώεθηκαν. Επίσης, είδα αποσπάσεις-μεταφορές υπεραρίθμων από διάφορα μέρη στην παραμεθόριο όπου επίσης ήταν υπεράριθμοι, και διάθεσή τους σε γραφεία που δεν ήθελαν, ενώ προτιμούσαν σχολείο. Κάτι κομπιουτεράδες άφησαν το σπιτάκι τους για να ζήσουν στα νησιά και να δουλέψουν ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ και τους ξαναέβαλαν σε γραφείο (μόνο που τώρα πληρώνουν και νοίκια, εισιτήρια κτλ...). Καλύτερα να έμεναν στον τόπο τους ως υπεράριθμοι, έστω και στο γραφείο δίπλα τους! ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ ΤΑ ΕΞΗΣ: 1) Οι Εκπαιδευτικοί ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ συνεχώς, πότε δικαίως (γιατί γινονται πολλά μα πάρα πολλά απαράδεκτα), και πότε αδίκως (και από κεκτημένη ταχύτητα). Αυτό δημιουργεί συμπάθειες αλλά και σκεπτικισμό εκ μέρους της κοινωνίεας. 2) Οι Εκπαιδευτικοί ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΣΤΙΓΩΝΟΝΤΑΙ συνεχώς για την επιλογή τους να σπουδάσουν, και να αλλάξουν την άνεργη μοίρα τους διαλέγοντας ή "διαλέγοντας" τον κλάδο της εκπαίδευσης. Αν δε θέλουμε υπεράριθμους, αν θέλουμε όλους τους επιτυχόντες μέσα στην εκπαίδευση και όχι σε λίστες αναμονής, πρέπει οι επιστήμονες ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ "ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ" (αρκετοί) ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΑΕΔ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΠΟΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΥ ΕΥΡΥΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, ΠΧ ΝΑ ΑΠΟΣΠΩΝΤΑΙ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (πχ Υπ Πολιτισμού, Περιβάλλοντος, Ανάπτυξης, Υγείας κτλ κτλ). ΧΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΠΟΙΟΥΜΕ. ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ, ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. 3) ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΝΗΣΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑΠΕΙΝΑ, ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΑ Η ΑΥΤΟΜΑΣΤΙΓΩΝΟΜΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΑ, ΣΚΛΑΒΑΚΙΑ ΕΝΟΣ ΑΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ Η ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (πχ να έχουμε συμβούλους για ψυχολογική υποστήριξη / ακαδημαϊκή υποσήριξη / κοιν. λειτουργούς που να διευκολύνουν τη ζωή μας κτλ), ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ ΣΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ: - ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ! ΑΥΤΟ ΩΦΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΧΩΡΑ, ΠΟΛΛΑΠΛΑ. ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ, Η ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΩΔΗ ΖΩΗ, ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΟΥΝ ΑΥΤΟΙ. - ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ Η ΓΙΑ ΠΟΛΥ, Η ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΗΣΟ-ΤΣΑΡΚΑ Η ΜΕΘΟΡΙΟ-ΤΣΑΡΚΑ Η ΒΟΥΝΟ-ΤΣΑΡΚΑ (ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ!), ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ! ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑ. ΣΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΝΗΣΙΑ ΔΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ (όλα είναι καλοκαιρινά, άντε με κλιματιστικά ηλιακούς, καμιά φορά δεν υπάρχουν ούτε κανονικά θερμοσίφωνα). ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΕΡΙΩΣΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ 15 (άντε στις 30) Ιουνίου σχεδόν πάντα ΣΕ ΠΕΤΑΝΕ ΕΞΩ απο το σπίτι που νοίκιασες το χειμώνα για να το νοικιάσουν ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ Ή ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΕΣΤΩ ΣΤΕΓΗ ΣΤΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΜΕΡΗ (όπως και επιδότηση ενοικίου στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και γενικά στα ακριβά μέρη). Ο καθένας που πάει παραμεθόριο πληρώνει αδρά για πλοία και αεροπλάνα, ξενυχτάει, καρδιοχτυπά, αποκλείεται απο απαγορευτικά. =ΠΟΛΛΑ ΕΞΟΔΑ! Η ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΘΕΙ, ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΣΑΝ ΤΙΜΩΡΙΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ "ΛΕΥΚΑ" ΤΟ "ΣΥΣΤΗΜΑ" ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΞΟΡΙΣΕΙ. Η ΕΞΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΚΟΥΧΙΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΛΕΥΚΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ, σαμποτάζ, οργή, αδιαφορία, ωχαδερφισμό, πικρία. ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ "ΕΞΟΡΗΣΟΥ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ". - ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΜΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΓΩ, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ, ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΑΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ!!! - ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑ η κατάσταση μιά χρονιά έγινε τόσο τραγική, που πάθαινα αρρυθμίες από την κακομεταχείρηση και έφυγα, ενω είχα πάει για να μείνω καιρό. Με κατηγόρησαν μέχρι ότι έφερνα υπολογιστή στην τάξη. Τους μιλούσα για διαθεματικό και με έβγαζαν τρελή. Έκαναν παρανομίες και παρατυπίες. Ζήτησα ΕΔΕ, αλλά στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα. ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, δεν είχα άλλη επιλογή παρά να κοιτάξω την υγεία μου, οπότε αποσπάστηκα αλλού. ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΤΟΥΜΕ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΙ, ΟΎΤΕ ΟΜΗΡΟΙ! - ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΝΩ ΣΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ, ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΩ. ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ!!!!! ΤΙ ΠΑΡΕΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ? ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣΩ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ / ΝΗΣΙΟΥ? 4) ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ, ΣΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΙ: - ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Η ΣΤΕΝΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗ Η ΜΕΤΑΘΕΣΗ. - ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ, ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ. - ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΩΦΕΛΗΘΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΠΧ ΣΤΑ ΚΠΕ). - ΓΕΝΙΚΩΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΟΥΝ ΟΙ OIKONOMIKES ΑΔΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΣΤΑ ΜΑΚΡΙΝΑ Η / ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΜΕΡΗ. ΕΠΙΣΗΣ, ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ Η ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΛΗΨΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ. ΣΥΝΘΗΜΑ: ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙ ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΣΥΧΝΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ "ΟΝΕΙΡΑ" ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΧΝΩΤΑ. ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! ΚΑΙ - ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ - ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΟΙ!!!