Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Νόρα | 25 Νοεμβρίου 2009, 18:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Φανταστείτε έναν εκπαιδευτικό, που δουλεύει τα δύο τελευταία χρόνια αναπληρωτής και τα προηγούμενα εργαζόταν σαν ωρωμίσθιος (δηλαδή το υπουργείο τον εκμεταλλέυτηκε ολοφάνερα τότε για να κάνει τη δουλειά του, μιας και ο θεσμός των ωρωμισθίων είναι ξεκάθαρα θεσμός εκμετάλλευσης, με αντάλλαγμα μερικά μόρια προυπηρεσίας), παράλληλα εργαζόταν στον ιδιωτικό τομέα, έδινε εξετάσεις στο ΑΣΕΠ κάθε φορά που γινόταν ένας διαγωνισμός για να διατηρεί τη θέση του στους πίνακες, ενδεχομένως έκανε και ένα μεταπτυχιακό για να ενισχύσει κι άλλο τη θέση του κλπ. Γενικώς αφιέρωσε τα τελευταία χρόνια της ζωής του στοχεύοντας σε έναν μόνινο - εντελώς δίκαιο διορισμό - Υπάρχει τίποτα αναξιοκρατικό μέχρι στιγμής; Ο εκπαιδευτικός αυτός γνώριζε μέχρι τώρα, ότι με όσες προσπάθειες είχε καταβάλει θα διοριζόταν μέσα σε 1 ή 2 χρόνια.. και τώρα τι; πρέπει να ξαναδώσει για 3η ή 4η φορά ΑΣΕΠ για να διοριστεί; Πόσες εξετάσεις πρέπει πια να δώσει; και όλα όσα έκανε μέχρι τώρα; διαγράφονται; τότε γιατί δούλεψε ωρωμίσθιος 3 και 4 και 5 χρόνια; όποιος έχει εργαστεί ωρωμίσθιος γνωρίζει ότι η δουλειά αυτή γίνεται σχεδόν χωρίς μισθό και μόνο για τα μόρια.. δεν πρέπει να αναγνωριστεί αυτή η θυσία; Είναι δυνατόν; σε τι χώρα ζούμε; Είναι παράλογο να μην προσμετράται προυπηρεσία που αποκτήθηκε ύστερα από επιτυχία στο ΑΣΕΠ. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έχουν 1, 2 ή και 3 επιτυχίες στο ΑΣΕΠ και εξαιτίας αυτών των επιτυχιών και μόνο, εργάζονται σαν αναπληρωτές ή ωρωμίσθιοι τα τελευταία χρόνια και δεν έχουν καμία σχέση με αναξιοκρατικούς και ύποπτους τρόπους προσλήψεων.. Αυτοί οι εκπαιδευτικοί έχουν μπει σε ένα δρόμο, που είναι άδικο να γίνει απ' τη μια στιγμή στην άλλη αδιέξοδο. Η μεταβατική περίοδος θα πρέπει να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ.. Να καταργήσετε τους πίνακες των ωρωμισθίων, ΝΑΙ. Να καταργήσετε τα μόρια από την ΠΔΣ, ΟΑΕΔ και λοιπές περιπτώσεις που στο 90% ήταν αναξιοκρατικός ο τρόπος πρόσληψης (αν και πάλι υπάρχει ένα 10% που θα αδικηθεί!!) έστω και σ' αυτό ΝΑΙ. Να καταργήσετε τα μόρια δυσπρόσιτων που πέρνουν αποσπασμένοι σε γραφεία ΝΑΙ Να δημιουργήσετε ένα δίκαιο σύστημα προσλήψεων ΝΑΙ Αλλά όχι ανελέητα.. Για να είναι δίκαιο το σύστημα προσλήψεων και να πειστεί και ο κόσμος για τις προθέσεις σας, πρέπει να είναι δίκαιο για παλιούς και νέους.. Επίσης θα πρέπει επιτέλους να υπάρξει συμφωνία μεταξύ κομμάτων, τουλάχιστον για κάποια βασικά.. Αλλιώς ποιος εγγυάται ότι ο επόμενος ή η επόμενη υπουργός δεν θα τ' αλλάξει όλα πάλι; Ποιος εγγυάται ότι σε μερικά χρόνια εσείς πάλι δεν θα συζητάτε για κατάργηση ΑΣΕΠ και διορισμούς με μόρια, συνεντεύξεις ή δεν ξέρω κι εγώ τι... Φροντίστε και οι νέοι να μπορούν να κάνουν έναν προγραμματισμό για το μέλλον τους.. Αποφασίστε επιτέλους τι θέλετε!!!! Και να δούμε και αλλαγές στην ουσία του εκπαιδευτικού συστήματος όχι μόνο στις προσλήψεις, στις εξετάσεις και στον έλεγχο των εκπαιδευτικών.. Ας δούμε τα μαθήματα, την ύλη, τις νέες τεχνολογίες, το περιβάλλον και ότι άλλο είναι σημαντικό... Εύχομαι αυτή η διαβούλευση να είναι ουσιαστική και όχι εικονική.. Ευχαριστώ.