Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Ιατροπούλου Ράνια | 30 Νοεμβρίου 2009, 01:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ισχύουσα μοριοδότηση των μεταθέσεων είναι αναγκαίο να αναθεωρηθεί, αλλά οι ανάγκες των σχολείων δεν θα πρέπει να είναι το μόνο κριτήριο μετάθεσης, καθώς ο εκπαιδευτικός αποτελεί ενεργό μέλος της σχολικής κοινότητας. Για το λόγο αυτό, οφείλεται να ληφθούν υπόψη οι προσωπικές του ανάγκες(οικογενειακές, οικονομικές), κατά το δυνατό, προκειμένου να μειώνονται εξωτερικοί παράγοντες που αποσπούν την προσοχή ή/και το ενδιαφέρον του από το διδακτικό του έργο και να μπορεί να συγκεντρωθεί απερίσπαστος σε αυτό. Προτείνω ενίσχυση της μοριοδότησης της εντοπιότητας και αναφέρω το προσωπικό μου παράδειγμα. Εργάζομαι 13 έτη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και αδυνατώ να πάρω μετάθεση ή απόσπαση στον τόπο καταγωγής μου, λόγω των υψηλών μορίων της περιοχής στην ειδικότητά μου, εφόσον μάλιστα δεν προσμετρώ μόρια οικογενειακής κατάστασης. Για πόσα ακόμα χρόνια θα πρέπει να εργάζομαι μακριά από το σπίτι μου;