Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Θεόδωρος Χατζηπαντελής | 25 Νοεμβρίου 2009, 18:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υποχρεωτικά οι διευθυντές και γενικά όλα τα στελέχη να προέρχονται από τους κλάδους των Νομικών-Πολιτικών (ΠΕ13) και το πολύ-πολύ και από τους Οικονομολόγους. Η διοίκηση μιας σχολικής μονάδας δεν είναι υπόθεση "μαθαίνω στο κεφάλι του κασίδι" ή έμαθα μαθητεύοντας δίπλα σε κάποιον. Υπάρχουν κανόνες, απαιτείται γνώση του Νόμου, ικανότητα διαχείρισης ανθρώπων, προϋπολογισμών κλπ. Φυσικά πρέπει να υπάρχει και ο ακαδημαϊκός υποδιευθυντής για να κανονίζει τα της ακαδημαϊκής λειτουργίας ως συντονιστής του συλλόγου εκπαιδευτικών και ως σύνδεσμος με τους συμβούλους, το Κ.Ε.Ε. και το Π.Ι. Μια μεταβατική φάση όπου όσοι εκ των ΠΕ13 θέλουν να περάσουν μια εξάμηνη ή ετήσια επιμόρφωση στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης ίσως είναι απαραίτητη. Αντίστοιχα πρέπει να προχωρήσει η στελέχωση όλου του διοικητικού μηχανισμού. Προϊστάμενος με σπουδές διοίκησης και ακαδημαϊκός υπεύθυνος για τη λειτουργία των θεμάτων εκπαίδευσης. Σχετικά με σχολείο πρέπει να γίνει υποχρεωτική η λειτουργία της εκπαιδευτικής συνεδρίασης όπου να συζητούνται θέματα εναρμονισμού του σχολείου, παιδαγωγικά ζητήματα (ύλη, πρωτοβουλίες, διαθεματικές προσεγγίσεις, πολιτική του σχολείου προς την τοπική κοινωνία) με ευθύνη του ακαδημαϊκού υποδιευθυντή. Αυτός ο σύλλογος μπορεί να συντάξει και την έκθεση αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, ενώ οι ακαδημαϊκές μονάδες του διοικητικού σκελετού (γραφεία, διαυθύνσεις, περιφερειακές διοικήσεις) να οργανώσουν την εξωτερική αξιολόγηση του παρακάτω και την εσωτερική τους αξιολόγηση. Το Π.Ι. πρέπει να αναλάβει τη συνολική αξιολόγηση με στόχο την διασφάλιση της ποιότητας.