Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΤΕΡΖΟΓΛΟΥ ΠΕΤΡΟΣ | 30 Νοεμβρίου 2009, 08:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΔΙΑΒΑΖΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΠΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΕΞΗΣ: Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΙΣΧΥΡΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΘΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ? Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΩΝ 120 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ). ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ: "ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ" Ή "ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ". ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΣΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΔΗ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΝΙΩΘΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΩΣΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΕΙ, ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΙΩΣ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ "ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ" ΣΕ ΣΤΕΛΝΩ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ, ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ