Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Α.Κ. | 30 Νοεμβρίου 2009, 09:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με την ευκαιρία, αισθάνομαι την ανάγκη να σας πω μια ιστορία. Τυχαίνει να είμαι μαθηματικός, αλλά δεν υπηρετώ την εκπαίδευση. Όμως, έχω φίλους και συμφοιτητές που την υπηρετούν. Πριν περίπου 13 χρόνια, μια φίλη - μαθηματικός διορίστηκε σε κάποιο σχολείο των Φερρών (Ν. Έβρου). Ο διορισμός έγινε πριν την καθιέρωση του συστήματος μέσω ΑΣΕΠ. Θα ήθελα να σημειώσω εδώ, ότι έίχαμε μπεί στο Πανεπιστήμιο το έτος 1978 και είχαμε πάρει πτυχίο το 1983. Δηλαδή, ο διορισμός βάσει επετηρίδας έγινε μετά από 12 χρόνια. Τον Σεπτέμβριο λοιπόν η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός παρουσιάζεται στο σχολείο, όπου έχει διορισθεί. ΄Τυχαίνει να έχει ήδη 2 παιδιά και είναι έγκυος στο 3ο. Καταλαβαίνω, ότι υπάρχει σωρεία οικογενειακών προβλημάτων. Μέχρι τις αρχές Νοέμβρη, και κατόπιν κάποιων συστάσεων και της "Εκκλησίας" η μαθηματικός αποσπάται στην Αθήνα, χωρίς φυσικά να έχει αντικατασταθεί από κάποιον άλλον συνάδελφο και αφήνοντας χωρίς μαθηματικό, και το υπογραμμίζω, ένα ολόκληρο γυμνάσιο..... Ο επόμενος μαθηματικός διορίστηκε γύρω στα Χριστούγεννα. Αυτά όσον αφορά στις ίσες ευκαιρίες και μάλιστα σε μια παραμεθόρια περιοχή.... Φυσικά, ούτε σε μένα, ούτε σε εκείνη, που αυτή τη στιγμή στέλνει τα 4 παιδιά της σε δημόσιο σχολείο, και φυσικά σε οποιονδήποτε δεν θα άρεσε το παιδί του να μείνει χωρίς μαθηματικό για 2 ολόκληρους μήνες. Έπειτα, το γεγονός ότι έχει μεσολαβήσει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα από την εκπαίδευσή της στην 3-βάθμια εκπαίδευση που είχε πάρει δεν είναι αρκετά αρνητικό? Έχουν ακουστεί πολλά και πιθανά να ακούγονται ακόμα για τις αποδοχές των εκπαιδευτικών. Όμως, υποχρεούνται να δουλεύουν σχεδόν το 1/2 του ωραρίου οποιουδήποτε υπαλλήλου (συνήθως υπάρχει 40-ωρο). Ναι, δέχομαι ότι το να είσαι εκπαιδευτικός, πρωτίστως υπηρετείς την κοινωνία και όχι την τσέπη σου... Όμως, είναι οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί που έχουν ακυρώσει τον τόσο ουσιαστικό ρόλο τους στην κοινωνία (κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα, μη ασχολούμενοι με τον παιδαγωγικό τους ρόλο, μη καλλιεργώντας την αγάπη για γνώση στα παιδιά)... Σύμφωνα με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης η ΠΑΙΔΕΙΑ θα έχει προτεραιότητα προκειμένου να ξεπερασθεί η κρίση που μαστίζει την κοινωνία μας και που φυσικά δεν είναι "οικονομική", αλλά πρωτίστως ηθική και κρίση αξιών. Αναμένουμε λοιπόν... Αυτά, από μια πολίτη, εργαζόμενη, μητέρα, μαθηματικό, λίγες σκέψεις για προβληματισμό.....