Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ | 30 Νοεμβρίου 2009, 11:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Θεωρώ ότι το σύστημα διορισμού μέσω του ενιαίου πίνακα (60%-40%) είναι δίκαιο και αξιοκρατικό διότι δίνει την δυνατότητα και στους «νέους» να διεκδικήσουν διόρισμό μέσω των εξετάσεων του ΑΣΕΠ αλλά και στους «παλιούς» οι οποίοι ταλαιπωρούνται αρκετά χρόνια τώρα και έχουν και πραγματική εκπαιδευτική εμπειρία να διοριστούν κάποτε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Το σύστημα το οποίο προτείνετε δεν μπορώ να καταλάβω ποιόν εξυπηρετεί ! Δεν εξυπηρετεί του «νέους» γιατί δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να συναγωνιστούν κάποιον με προϋπηρεσία και επιτυχία στον διαγωνισμό από την στιγμή που θα προσμετράτε η προϋπηρεσία. Δεν εξυπηρετεί ούτε τους «παλιούς» γιατί λόγω ηλικίας όλοι έχουν οικογένεια, παιδιά, οικονομικές υποχρεώσεις και καθόλου ελεύθερο χρόνο. Επιτυχία στον διαγωνισμό απαιτεί πολύ ελεύθερο χρόνο για διάβασμα, πολλά λεφτά για να συντηρείσαι το διαστημα αυτό, πολλά λεφτά για να πας φροντιστήριο, Θες/νίκη ή Αθήνα, δηλαδή και άλλα λεφτά για διαμονή και ως εκ τούτου θα είσαι μακριά από τα παιδιά σου, οπότε λεφτά για να πάνε φροντηστήριο και αυτά μια και δεν θα είσαι εκεί για να τα διαβάζεις κλπ. Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ο μόνος τελικά που εξυπηρετείται – ωφελείται είναι τα φροντιστήρια και η παραπαιδεία (τι πρωτότυπο!!!). Είστε σίγουρη ότι αυτός είναι ο στόχος σας;;;;;;; Με τιμή, Κώστας