Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Μεντζίνης | 30 Νοεμβρίου 2009, 11:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήταν ιδιαίτερα σημαντικό να υπάρξει ένας συνδυασμός εμπειρίας, ουσιαστικών και "τυπικών" προσόντων. Σαφώς και θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη η κοινωνική προσφορά του υποψηφίου. Μια ζωή αγώνων και προσφοράς στα Κοινά, και στον δημόσιο βίο θα πρέπει να αξιολογείται θετικά και σαφώς περισσότερο από ένα "χαρτί" που κάποιος απέκτησε με τρόπους "γνωστούς" πολλές φορές. Η εμπειρία και τα τυπικά προσόντα είναι εύκολο να "μετρηθούν¨και να αξιολογηθούν. Το δύσκολο είναι τα ουσιαστικά προσόντα που προσωπικά πιστεύω μπορούν να συνοψιστούν στα παρακάτω: 1. Ικανότητα διαχείρισης προσωπικού αλλά και κρίσεων 2. Ικανότητα επικοινωνίας με τα συνδικάτα και την Κοινωνία (Γονείς, Φορείς κλπ) 3. Ικανότητα να μεταφέρει και να εφαρμόσει σε τοπικό επίπεδο βασικές αρχές και θεσμούς που η εποχή μας χρειάζεται: Ουσιαστική εισαγωγή Νέων Τεχνολογιών, Σχολικές Βιβλιοθήκες, Προγράμματα καινοτόμα, επιμορφωτικές διαδικασίες κλπ 4. Ικανότητα -που θα στηρίζεται στην προηγούμενη προσφορά του- για δημιουργία ενός "οράματος" και νέων καινοτόμων ιδεών και δράσεων για το χώρο της εκπαίδευσης. 5. Αποτελεσματικότητα Τα παραπάνω μπορούν εύκολα να αξιολογηθούν από το γενικότερο βιογραφικό, και μια γραπτή αυτοπαρουσίαση του ενδιαφερομένου, που θα αναλύει το όραμά του για την εκπαίδευση, τους αγώνες του και τους στόχους του.