Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Μάριος Κ. | 30 Νοεμβρίου 2009, 11:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επανέρχομαι στο θέμα του πτυχίου της ΑΣΠΑΙΤΕ, αφού διαπιστώνω ότι απασχολεί και συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων πέραν των τεχνικών. Ήδη από τον Νοέμβριο του 2008 και ύστερα από καταγγελίες πολιτών, ο Συνήγορος του Πολίτη έχει καταλήξει στο παρακάτω πόρισμα, το οποίο βεβαίως καμία μετέπειτα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν έλαβε σοβαρά υπόψη της. http://www.synigoros.gr/pdf_01/6953_2_porisma_p_e_.pdf Και το αντίστοιχο δελτίο τύπου: http://www.synigoros.gr/pdf_01/6953_1_DELTIO_TYPOU.pdf Ειδικά στην περίπτωση που ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ θα αποτελέσει το βασικό κριτήριο για τις μελλοντικές προσλήψεις και διορισμούς, η αναθεώρηση του ισχύοντος καθεστώτος σχετικά με το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ είναι απαραίτητη. Παραθέτω μόνο μερικές παρατηρήσεις – απορίες επ’ αυτού: Πως γίνεται να θεωρείται το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ απαραίτητη προϋπόθεση διορισμού, μόνο επιλεκτικά; Δηλ. να ισχύει για το 24μηνο και το 30μηνο, αλλά όχι για το διορισμό μέσω του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ή μέσω του 40% από τον πίνακα. Αν η παιδαγωγική κατάρτιση είναι απαραίτητο προσόν ενός εκπαιδευτικού, γιατί επί χρόνια προσλαμβάνονται χιλιάδες αναπληρωτών και ωρομίσθιων χωρίς να το κατέχουν; Αυτοί οι άνθρωποι δεν ανταπεξήλθαν αποτελεσματικά στο έργο τους; Πως μπορεί μια οκτάμηνη επιμόρφωση (ΑΣΠΑΙΤΕ) να προτάσσει τον κάτοχό της στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ από έναν κάτοχο διδακτορικού ή μεταπτυχιακού, ο οποίος δαπάνησε έως και 5 χρόνια από τη ζωή του για την απόκτηση τους; Και αν εν τέλει πρέπει να γίνεται κάτι τέτοιο, γιατί το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ δεν δίνει απλά μια προσαύξηση στο βαθμό των παιδαγωγικών και της διδακτικής (γιατί επιμόρφωση επί αυτών υποτίθεται ότι είναι), αλλά προτ