Στο 2 Θέματα λειτουργίας, παράγραφος 3 το σχέδιο νόμου αναφέρει «Στις μέχρι τώρα χαρακτηρισμένες ΣΜΕΑΕ Επαγγελματικής εκπαίδευσης, (ΕΕΕΕΚ, ΕΕΓ και ΕΕΛ) θα λειτουργούν τμήματα αμιγώς με μαθητές της ειδικής κατηγορίας που μέχρι τώρα χαρακτήριζε τις σχολικές αυτές μονάδες, αλλά με δυνατότητα εγγραφής και μαθητών με άλλες αναπηρίες και διαπιστωμένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατόπιν γνωμάτευσης ΚΕΔΔΥ».
Δυστυχώς είναι παγκόσμια πρωτοτυπία σχολική μονάδα ΕΑΕ με εξειδίκευση σε συγκεκριμένη ομάδα μαθητών με αναπηρία να εγγράφει και μαθητές με άλλη αναπηρία. Είναι ακαταόητη η συγκεκριμένη ρύθμιση. Για χρόνια οι γονείς παιδιών με αναπηρία, το αναπηρικό κίνημα και οι εργαζόμενοι στις δομές της ΕΑΕ αγωνίστηκαν για εκπαίδευση με εξειδίκευση στις διαφορετικές ανάγκες παιδιών με αναπηρίες. Τώρα πηγαίνουμε πίσω στο χρόνο και στα «πολυδύναμα κέντρα» που έχουν ξεπεραστεί επιστημονικά, εκπαιδευτικά και ιστορικά.
Στο 2 Θέματα λειτουργίας, παράγραφος 3 το σχέδιο νόμου αναφέρει «Στις μέχρι τώρα χαρακτηρισμένες ΣΜΕΑΕ Επαγγελματικής εκπαίδευσης, (ΕΕΕΕΚ, ΕΕΓ και ΕΕΛ) θα λειτουργούν τμήματα αμιγώς με μαθητές της ειδικής κατηγορίας που μέχρι τώρα χαρακτήριζε τις σχολικές αυτές μονάδες, αλλά με δυνατότητα εγγραφής και μαθητών με άλλες αναπηρίες και διαπιστωμένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατόπιν γνωμάτευσης ΚΕΔΔΥ». Δυστυχώς είναι παγκόσμια πρωτοτυπία σχολική μονάδα ΕΑΕ με εξειδίκευση σε συγκεκριμένη ομάδα μαθητών με αναπηρία να εγγράφει και μαθητές με άλλη αναπηρία. Είναι ακαταόητη η συγκεκριμένη ρύθμιση. Για χρόνια οι γονείς παιδιών με αναπηρία, το αναπηρικό κίνημα και οι εργαζόμενοι στις δομές της ΕΑΕ αγωνίστηκαν για εκπαίδευση με εξειδίκευση στις διαφορετικές ανάγκες παιδιών με αναπηρίες. Τώρα πηγαίνουμε πίσω στο χρόνο και στα «πολυδύναμα κέντρα» που έχουν ξεπεραστεί επιστημονικά, εκπαιδευτικά και ιστορικά.