Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ελενη καπετανιου | 30 Νοεμβρίου 2009, 12:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε απάντηση του σχολιου του συναδέλφου Νίκου Μαρινάκη, θα ήθελα απλώς να επισημάνω ότι είναι λίγο οξύμωρο να ζητά να μοριοδοτείται η στρατιωτική θητεία αλλά να " κόβονται" τα μόρια από τις εκαπιδευτικούς που αποτόλμησαν να αποφασίσουν να κάνουν ένα παιδί. Συμφωνώ με το σχολιο του να μοριοδοτείται η υπηρεσία αναλογικά με την απόσταση από την μόνιμη κατοικία. Σε ό,τι αφορά τις μεταθέσεις, το σύστημα προφανώς είναι λάθος και δημιουργεί δυσλειτουργίες και κοινωνικές αδικίες. Εάν οι εκπαιδευτικοί είχαν την δυνατότητα να υπηρετούν κόντα στα σπίτια τους σε εύλογο χρονικό διάστημα από το διορισμό τους και να μην αναλλώνονται οικονομικά και ψυχολογικά σε καταστάσεις "εξορίας" δεν θα ζητούσαν απόσπάσεις για να υπηρετούν σε συνθήκες γραφείου, με ό,τι αυτό συναπάγεται και για τις άδειες τους αλλά και για την απομάκρυνση τους από το φυσικό τους χώρο που είναι η διδασκαλία και η σχολική τάξη. Σε ό,τι αφορά τις αποσπάσεις σε φορείς του Υπουργείου, καλό θα ήταν να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη τα τυπικά προσόντα βάση βιογραφικού (όπως άλλωστε υποτίθεται πως ήδη ισχύει αλλά δεν εφραμόζεται ιδιαίτέρως) ώστε συνάδελφοι με αυξημένα προσόντα, να προσφέρουν επί της ουσίας ερευνητικό και συμβουλευτικό έργο όπου αυτό χρειάζεται, με υπευθυνότητα. Θα μπορούσε επίσης να δημιουργηθέι και ο θεσμός του "διδάσκοντα - ερευνητή" έτσι ώστε τα διδακτικά καθήκοντα να συνδιάζονται με τα ερευνητικά για όσους το επιθυμούν. Λογικές "εκκαθάρισης" και "εκδίκησης" που καταδικάζουν ένα μεγάλο μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας ως "βυσματίες" και "βολεψάκιδες" δεν ποιούν τιμή σε κανέναν, ούτε διευκολύνουν το εκπαιδευτικό έργο, ούτε λύνουν κανένα από τα ποικίλα και σύνθετα προβλήματα που αντιμετωπίζει η δημόσια εκπαίδευση σήμερα.