• Σχόλιο του χρήστη 'giannis--' | 30 Νοεμβρίου 2009, 13:16

    Σχετικά με τις μεταθέσεις: Με τις ανακοινώσεις της υπουργού έχει επικρατήσει ένα κλίμα απογοήτευσης σε πολλούς εκπαιδευτικούς που περιμένουν μετάθεση , πράγμα που έχει αρχίσει να επηρεάζει και το εκπαιδευτικό τους έργο σε μικρό ή μεγάλο βαθμό. 1.Να βρεθεί τρόπος ο εκπαιδευτικός να έχει ελπίδες να μετατεθεί στην περιοχή προτίμησης (ή σε κάποια βολική περιοχή - κενά βρίσκονται παντού-) του σε λογικό χρονικό διάστημα (όχι 10-15+ χρόνια όπως είναι τώρα). (Αν δεν γίνεται αυτό , η άλλη λύση είναι οι δυσπρόσιτες περιοχές να πάψουν να είναι δυσπρόσιτες .. μεγάλους δρόμους,σύγχρονα νοσοκομεία με άξιους γιατρούς συγκοινωνίες κτλ. ώστε να λένε όλοι οι εκπαιδευτικοί ότι αξίζει να μετακομίσουν εκεί με όλη την οικογένεια και θα έχουν όλες τις ευκολίες μιας μεγάλης.) 2.Για να έχουν όλοι μια ιδέα για το τι γίνεται (από την επόμανη χρονιά τουλάχιστον) να ανακοινωθούν τα εξής στοιχεία από το πληροφοριακό σύστημα (είναι πολύ εύκολο): Για κάθε περιοχή να ανακοινωθούν τα μόρια του καθένα που την ζήτησε (χωρίς άλλα στοιχεία) καθώς και αν ήταν η πρώτη προτίμηση του(για να ξέρουμε ότι αυτός με τα 500μόρια θα μας πάρει την μοναδική θέση που θα ανοίξει τα επόμενα 10 χρόνια ). Πχ Α' Αθήνας ΠΕχχ : 550,144,130(1η προτίμηση),100,....,5 Β' Αθήνας ΠΕχχ : 140,130,110,...,10 Αυτό θα δώσει μια αρκετά πρόχειρη εικόνα για το τι γίνεται με τις μεταθέσεις στις περιοχές και στην ειδικότητα που ενδιαφέρονται & θα προστατέψει και τα προσωπικά δεδομένα (αφού δεν θα αναφέρονται ονόματα). 3. Σχετικά με τους πολύτεκνους,που διάβασα αρκετα εδώ, ίσως θα έπρεπε να υπάρχει μια ποσόστωση στις μεταθέσεις. Δηλαδή, θα μπορούσε πχ ένα 20-40% των μετατιθέμενων σε μια περιοχή να είναι πολύτεκνοι. Μπορεί ο πολύτεκνος να αργήσει 1 χρόνο να πάει σπίτι του αλλά έτσι αποκτάν ελπίδες και οι εκπαιδευτικοί που δεν εχουν 4 παιδια... 4. Το μέσο που θα επιτύχει το "όλα για την παιδεία" είναι ο εκπαιδευτικός. Όταν δεν υπάρχει σεβασμός στο μέσο δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχει κανένα από τα σχέδια στην παιδεία...Άρα θέλει σεβασμό στις ανάγκες του εκπαιδευτικού -όχι το αντίθετο (σε λογικά πλαίσια φυσικά) 5. Γιατί δεν λέμε τον διάλογο που γίνεται εδώ brainstorming; Αυτός νομίζω ότι είναι πιο σωστός όρος για αυτό που γίνεται...