Κύριε διευθυντή της ε.α. το αν η ειδική αγωγή στο εξωτερικό υπάρχει μετά το βασικό πτυχίο δεν είναι άλλη συζήτηση όπως λέτε και αφορά κατά πολύ τον παρόντα νόμο. Σημαίνει ότι ώριμοι απόφοιτοι της γενικής αγωγής ειδικεύονται στην ειδική που είναι εξέλιξη και όχι αφετηρία της παιδαγωγικής. Η ειδική αγωγή δεν είναι αυτόνομη και δεν μαθαίνεται αποσπασματικά, αλλά είναι ένα πολύπλευρο σύνολο γνώσεων που οπωσδήποτε προηγείται της ειδικής. Γιαυτό και δεν πρέπει να υπάρχει ως ξεχωριστό τμήμα . Όσον αφορά τη ¨"βιομηχανία μεταπτυχιακών" όπως ονομάζετε τα μεταπτυχιακά, συμφωνούμε πιστεύω όλοι να μπαίνουν αυστηρότερα κριτήρια στην αναγνώριση τους από το εξωτερικό. Αυτή είναι δική σας δουλειά να το δρομολογήσετε όχι των εκπαιδευτικών. Οπωσδήποτε πρέπει να προτάσσονται οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών και από τις δύο ομάδες και πε60-50, 70-50 και πε61-71.
Κύριε διευθυντή της ε.α. το αν η ειδική αγωγή στο εξωτερικό υπάρχει μετά το βασικό πτυχίο δεν είναι άλλη συζήτηση όπως λέτε και αφορά κατά πολύ τον παρόντα νόμο. Σημαίνει ότι ώριμοι απόφοιτοι της γενικής αγωγής ειδικεύονται στην ειδική που είναι εξέλιξη και όχι αφετηρία της παιδαγωγικής. Η ειδική αγωγή δεν είναι αυτόνομη και δεν μαθαίνεται αποσπασματικά, αλλά είναι ένα πολύπλευρο σύνολο γνώσεων που οπωσδήποτε προηγείται της ειδικής. Γιαυτό και δεν πρέπει να υπάρχει ως ξεχωριστό τμήμα . Όσον αφορά τη ¨"βιομηχανία μεταπτυχιακών" όπως ονομάζετε τα μεταπτυχιακά, συμφωνούμε πιστεύω όλοι να μπαίνουν αυστηρότερα κριτήρια στην αναγνώριση τους από το εξωτερικό. Αυτή είναι δική σας δουλειά να το δρομολογήσετε όχι των εκπαιδευτικών. Οπωσδήποτε πρέπει να προτάσσονται οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών και από τις δύο ομάδες και πε60-50, 70-50 και πε61-71.