Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη giannis-- | 30 Νοεμβρίου 2009, 13:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την στελέχωση των διευθύνσεων: -Να προσέξουμε πάρα πολύ πριν γεμίσουμε τις διευθύνσεις με μόνιμους δημοσίους υπαλλήλους... Σε 10 χρόνια θα συνεχίσουν το έργο τους με τον ίδιο ζήλο; -Πιστεύω ότι ένα μοντέλο με κάποιους μόνιμους (λίγους σε αριθμό) που να γνωρίζουν την νομοθεσία και τις διαδικασίες και με το μεγαλύτερο κομμάτι να αποτελείται από αποσπασμένους που θα ανανεώνονται κάθε λίγα χρόνια (ώστε να υπάρχει συνεχώς "νέο αίμα" στα γραφεία) θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα. -Για συγκεκριμένες θέσεις με ειδικές απαιτήσεις, είμαι υπέρ της στελέχωσης τους με αποσπασμένα άτομα ,τα οποία θα επιλέγονται με αντικειμενικά κριτήρια & διαφάνεια. Τα άτομα αυτά -και μόνο αυτά- αξίζει να παίρνουν τα μόρια της οργανικής τους. -Το υπουργείο θα κάνει πολύ μεγάλη οικονομία όταν καταλάβει το εξής : Για μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών (εννοώ αυτούς που κυνηγάνε μετάθεση) τα μόρια είναι μεγαλύτερο κίνητρο από τις αυξήσεις/επιδόματα τις πλάκας... Αυτά τα άτομα μπορούν να λύσουν πολλά από τα "κενά" χωρίς "δαπάνη για το δημόσιο"... π.χ. Δεν έχει για οποιοδήποτε λόγο καθηγητή ένα απομακρυσμένο νησί; Να προκηρύξει το υπουργείο μια έκτακτη θέση για 1 χρόνο που θα δίνει 15 μόρια -εάν ο εκπαιδευτικός παραμείνει μέχρι το τέλος της χρονιάς-. -Να βρεθεί λύση για το θέμα της γραμματειακής υποστήριξης για τα σχολεία. Είναι άδικο να φορτώνεται σε 1 άτομο. Να δοθούν κίνητρα αν δεν μπορεί να βρεθεί μόνιμο προσωπικό.