• Σχόλιο του χρήστη 'koleygr' | 30 Νοεμβρίου 2009, 13:47

    Κα Υπουργέ, Όσον αφορά το νέο σύστημα διορισμού: ------------------------------------------------ Καταρχήν είμαι ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΣΕΠ και το δηλώνω στην αρχή του μηνύματός μου ώστε να μπορέσουν να το καταψηφίσουν οι προφανώς συσπειρωμένοι συνάδελφοι χωρίς να μπουν στον κόπο να διαβάσουν όλο το κείμενο! Ο λόγος είναι πως είμαστε πλέον πολλοί… πάρα πολλοί… Κάπως πρέπει να ξεκαθαριστούν οι άξιοι (και αν είναι όλοι άξιοι οι πιο άξιοι)… Η ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ. Αυτό δεν είναι λύση. ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ από τους οποίους εκτός των άλλων ζητείται να ζήσουν με εξευτελιστική αμοιβή και να υπογράψουν υπεύθυνη δήλωση ότι δεν θα διδάξουν στον ιδιωτικό τομέα… Απλώς αναγκάζονται να παρανομήσουν. Επίσης είμαι υπέρ της άποψης ότι 1) Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ. Αλλά χωρίς παράθυρα (ΝΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΑΣΕΠ Η ΕΛΕΙΨΗΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ) και χωρίς να «χαντακώνονται» όσοι δίνουν πρώτη φορά ΑΣΕΠ και δεν έχουν προλάβει να μαζέψουν προϋπηρεσία. (ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑΣ ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΑΝ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ 60-40 ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ 40% ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ Η ΟΙ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ) Όσον αφορά τους ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ας υπάρξει μια λογική προσαύξηση από την μεγαλύτερη επιτυχία τους (πχ δια δέκα για να έχει ελπίδες και κάποιος που δεν έχει ξαναδώσει) 2)ΑΝ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΧΥΡΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ NA ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Επίσης επισημαίνω πως Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ… Πχ εγώ έχω σπουδάσει φυσική και αυτό θα έπρεπε να διδάσκω… σ αυτό θα έπρεπε να εξετάζομαι… Όμως στο διαγωνισμό μου ζητάνε να εξεταστώ επιπλέον σε Χημεία, Βιολογία και Γεωλογία, τα οποία δεν έχω διδαχτεί στο πανεπιστήμιο και δε θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά άξιο να τα διδάξω… Σίγουρα κάποιος που τα έχει σπουδάσει θα ξέρει κάτι παραπάνω. Προσωπικά ανήκω στους τυχερούς επειδή πέρασα στο πανεπιστήμιο με τις δέσμες… Έτσι έχω διδαχτεί τουλάχιστον τα στοιχειώδη στη Χημεία… τι γίνεται όμως με αυτούς που μπαίνουν (και έχουν ήδη αρχίσει να βγαίνουν) στο Φυσικό από την τεχνολογική κατεύθυνση χωρίς να έχουν ασχοληθεί με τη Χημεία? Όσο για τα υπόλοιπα μαθήματα δεν το συζητώ καθόλου… καμία σχέση. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΑΜΕΣΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ04… ΤΕΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ (ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ Η ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΑΣΕΠ) ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ. Όχι όμως με το αζημίωτο… Από τον επόμενο ΑΣΕΠ και μετά όσοι δεν έχουν επιτυχία (προηγούμενη ή καινούρια) ας μείνουν απ’ έξω. Όσον αφορά την ΠΔΣ: ---------------------------- Συγχαρητήρια για την πρώτη σας κίνηση να κλείσετε το παραθυράκι της ΠΔΣ. Η αλήθεια είναι πως οι προσλήψεις είναι πλέον διαφανείς και όχι αξιοκρατικές αλλά ελπίζω πως αυτό ήταν μια πρώτη κίνηση και όχι το τελικό σύστημα προσλήψεων στην ΠΔΣ. Ο λόγος είναι πως η πρόσληψη με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου έχει άρωμα επετηρίδας και η επετηρίδα έχει καταργηθεί (και έπρεπε να καταργηθεί) για ευνόητους λόγους. Ευτυχώς φέτος δεν αφήσατε περιθώρια νέων αιτήσεων και έτσι τα σχολεία δεν γέμισαν με επίδοξους δημόσιους υπαλλήλους που δεν διατηρούν καμία επαφή εδώ και χρόνια με την εκπαίδευση. Καλό θα ήταν όμως να προσέξετε γιατί αν εξακολουθήσει να ισχύει το φετινό σύστημα… του χρόνου θα κάνουν αιτήσεις όλοι οι παραπάνω…. Προτείνω λοιπόν (μετά από ψηφοφορία: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=15891.0 ) οι προσλήψεις στην ΠΔΣ να γίνονται από του χρόνου και έπειτα είτε 100% από τον ΑΣΕΠ είτε από πίνακες με κριτήρια του πίνακα των ωρομίσθιων αλλά με προϋπόθεση την επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Στην πρώτη περίπτωση δίνεται η ευκαιρία στους επιτυχόντες αλλά μη διοριστέους να μπουν μέσα σε σχολική τάξη. Στη δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να κλείσουν και όλα τα υπόλοιπα παράθυρα απόκτησης προϋπηρεσίας ώστε να υπάρχει μια στοιχειώδης αξιοκρατία. Τέλος με την ΠΔΣ, μια ακόμα καλή λύση θα ήταν (σε συνδυασμό με την κατάργηση της ωρομισθίας) να δίνεται στους περισσότερους πλέον αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν το ωράριό τους. Όποιος τρόπος κι αν εφαρμοστεί είναι προς το συμφέρον του μαθητή… ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΔΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ (Η ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ (κι ας μην είναι επιτυχόντες) ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ. Με τιμή, Λελεδάκης Κωνσταντίνος Ωρομίσθιος Φυσικός