Για ποιο λόγο πρέπει να συμπληρωθεί τριετία στην οργανική θέση τόσο για μετάθεση, όσο και απόσπαση, παρακάμπτοντας κοινωνικά κριτήρια κ θέματα ισοτιμίας με τη γενική εκπαίδευση; Ποιο είναι το όφελος του μαθητή-καθώς αποτελεί επίκεντρο του νομοσχεδίου- με αυτή τη ρύθμιση; Υπάρχουν εκπαιδευτικοί στην ΕΑΕ, οι οποίοι έχουν πάρει συνειδητά οργανική θέση σε κάποιο σχολείο, ωστόσο άλλαξαν οι περιστάσεις στην προσωπική τους ζωή και δεν την έχουν υπηρετήσει. Πρέπει να τιμωρηθούν; Θεωρώ πως οι τοποθετημένοι οργανικά εκπαιδευτικοί ΕΑΕ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ θα πρέπει να μπορούν να πάρουν μετάθεση ή απόσπαση με βάση κοινωνικά κριτήρια, όπως μεταδημότευση, συνυπηρέτηση, οικογενειακή κατάσταση και όχι με βάση τα χρόνια υπηρέτησης της οργανικής θέσης!
Ευχαριστώ για την ευκαιρία διατύπωσης ερωτημάτων και θέσεων.
Για ποιο λόγο πρέπει να συμπληρωθεί τριετία στην οργανική θέση τόσο για μετάθεση, όσο και απόσπαση, παρακάμπτοντας κοινωνικά κριτήρια κ θέματα ισοτιμίας με τη γενική εκπαίδευση; Ποιο είναι το όφελος του μαθητή-καθώς αποτελεί επίκεντρο του νομοσχεδίου- με αυτή τη ρύθμιση; Υπάρχουν εκπαιδευτικοί στην ΕΑΕ, οι οποίοι έχουν πάρει συνειδητά οργανική θέση σε κάποιο σχολείο, ωστόσο άλλαξαν οι περιστάσεις στην προσωπική τους ζωή και δεν την έχουν υπηρετήσει. Πρέπει να τιμωρηθούν; Θεωρώ πως οι τοποθετημένοι οργανικά εκπαιδευτικοί ΕΑΕ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ θα πρέπει να μπορούν να πάρουν μετάθεση ή απόσπαση με βάση κοινωνικά κριτήρια, όπως μεταδημότευση, συνυπηρέτηση, οικογενειακή κατάσταση και όχι με βάση τα χρόνια υπηρέτησης της οργανικής θέσης! Ευχαριστώ για την ευκαιρία διατύπωσης ερωτημάτων και θέσεων.