ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΔΑΣΚΑΛΟΙ (ΠΕ70.50) & ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ (60.50)
ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
1. Να μην προχωρήσει ο διαχωρισμός γενικής και ειδικής αγωγής ο οποίος όχι μόνο είναι επιστημονικά και ερευνητικά αβάσιμος αλλά επιπλέον έχει αρνητικές επιπτώσεις στην παιδαγωγική πράξη καθώς δημιουργεί σοβαρά εμπόδια στην συνεκπαίδευση και ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό (mainstream) σχολειό. Επιπροσθέτως, ο διαχωρισμός αυτός δημιουργεί αυθαίρετες ανισότητες μεταξύ των εκπαιδευτικών ως προς τα βασικά τους πτυχία τα οποία θα πρέπει να θεωρούνται ΙΣΟΤΙΜΑ. Η παιδαγωγική επιστήμη αφορά γνώσεις και δεξιότητες που ο εκπαιδευτικός-αποφοιτος παιδαγωγικών τμημάτων
πανεπιστημιακού επιπέδου κατέχει και πρέπει να κατέχει προκειμένου να
ανταποκριθεί στις ανάγκες του κάθε μαθητή και όχι ενός τύπου μαθητή και αποτελεί βασική προϋπόθεση για να εργαστεί ο εκπαιδευτικός στο χώρο της ειδικής αγωγής.
2. Προτείνουμε την ισότιμη μοριοδότηση των προσόντων ΟΛΩΝ των
αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής δασκάλων και νηπιαγωγών με
σκοπό την αξιοκρατική κατάταξη τους στους πίνακες αναπληρωτών
εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Τα τυπικά και επιπρόσθετα προσόντα που
έχουν άμεση συνάφεια με την Ειδική αγωγή να μοριοδοτούνται σύμφωνα με
τα κριτήρια υπολογισμού μοριοδοτησης του ΑΣΕΠ. Πιο συγκεκριμένα να
μοριοδοτειται κάθε εκπαιδευτικός είτε ΠΕ60.50 είτε ΠΕ 61 με βάση την
ημερομηνία κτήσης πτυχίου, τον βαθμό πτυχίου, τα μεταπτυχιακά,
διδακτορικά και την προϋπηρεσία.
ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ: ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ (ΠΕ70.50) & ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ (60.50) ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: 1. Να μην προχωρήσει ο διαχωρισμός γενικής και ειδικής αγωγής ο οποίος όχι μόνο είναι επιστημονικά και ερευνητικά αβάσιμος αλλά επιπλέον έχει αρνητικές επιπτώσεις στην παιδαγωγική πράξη καθώς δημιουργεί σοβαρά εμπόδια στην συνεκπαίδευση και ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό (mainstream) σχολειό. Επιπροσθέτως, ο διαχωρισμός αυτός δημιουργεί αυθαίρετες ανισότητες μεταξύ των εκπαιδευτικών ως προς τα βασικά τους πτυχία τα οποία θα πρέπει να θεωρούνται ΙΣΟΤΙΜΑ. Η παιδαγωγική επιστήμη αφορά γνώσεις και δεξιότητες που ο εκπαιδευτικός-αποφοιτος παιδαγωγικών τμημάτων πανεπιστημιακού επιπέδου κατέχει και πρέπει να κατέχει προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κάθε μαθητή και όχι ενός τύπου μαθητή και αποτελεί βασική προϋπόθεση για να εργαστεί ο εκπαιδευτικός στο χώρο της ειδικής αγωγής. 2. Προτείνουμε την ισότιμη μοριοδότηση των προσόντων ΟΛΩΝ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής δασκάλων και νηπιαγωγών με σκοπό την αξιοκρατική κατάταξη τους στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Τα τυπικά και επιπρόσθετα προσόντα που έχουν άμεση συνάφεια με την Ειδική αγωγή να μοριοδοτούνται σύμφωνα με τα κριτήρια υπολογισμού μοριοδοτησης του ΑΣΕΠ. Πιο συγκεκριμένα να μοριοδοτειται κάθε εκπαιδευτικός είτε ΠΕ60.50 είτε ΠΕ 61 με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου, τον βαθμό πτυχίου, τα μεταπτυχιακά, διδακτορικά και την προϋπηρεσία.