Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Οι ομάδες ΕΔΕΑΥ, αν τελικά θα λειτουργήσουν σωστά, γιατί φέτος δεν γίνεται, σε πολλά σχολεία υπολειτουργούν και η δουλειά βγαίνει μόνο από τον εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής ο οποίος πραγματικά τρέχει για να τα καλύψει όλα, να λειτουργούν σε καθημερινή βάση στο σχολείο και όχι μόνο μια φορά την εβδομάδα. Είναι απαραίτητο να υπάρχουν καθημερινά στον σχολικό χώρο και τα υπόλοιπα άτομα της διεπιστημονικής ομάδας καθώς ο ειδικός παιδαγωγός ΔΕΝ είναι ψυχολόγος ούτε κοιν. λειτουργός ούτε λογοθεραπευτής ούτε νευρολόγος. Καλείται όμως να τα κάνει όλα, καθώς υπάρχει ελλειπέστατη ενημέρωση προς τους συναδέλφους για τις αρμοδιότητες των ΕΔΕΑΥ.
Συγκεκριμενοποίηση του ρόλου των ΕΔΕΑΥ με κατάλληλη επιμόρφωση και παροχή εκπαιδευτικών εργαλείων ώστε να μπορεί να γίνεται σωστή διάγνωση των μαθητών
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ. Οι ομάδες ΕΔΕΑΥ, αν τελικά θα λειτουργήσουν σωστά, γιατί φέτος δεν γίνεται, σε πολλά σχολεία υπολειτουργούν και η δουλειά βγαίνει μόνο από τον εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής ο οποίος πραγματικά τρέχει για να τα καλύψει όλα, να λειτουργούν σε καθημερινή βάση στο σχολείο και όχι μόνο μια φορά την εβδομάδα. Είναι απαραίτητο να υπάρχουν καθημερινά στον σχολικό χώρο και τα υπόλοιπα άτομα της διεπιστημονικής ομάδας καθώς ο ειδικός παιδαγωγός ΔΕΝ είναι ψυχολόγος ούτε κοιν. λειτουργός ούτε λογοθεραπευτής ούτε νευρολόγος. Καλείται όμως να τα κάνει όλα, καθώς υπάρχει ελλειπέστατη ενημέρωση προς τους συναδέλφους για τις αρμοδιότητες των ΕΔΕΑΥ. Συγκεκριμενοποίηση του ρόλου των ΕΔΕΑΥ με κατάλληλη επιμόρφωση και παροχή εκπαιδευτικών εργαλείων ώστε να μπορεί να γίνεται σωστή διάγνωση των μαθητών