Επειδή όπως φαίνεται θα εξακολουθήσουμε για πολύ να "βγάζουμε τα μάτια μας" στο βωμό του ατομικού μας συμφέροντος απλά να προσθέσω κάτι: τα πάντα είναι σχετικά. Δεν γίνεται να απορρίπτουμε την ύπαρξη σχολών αλλά ούτε και μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τίτλων σπουδών. Το καθένα να πάρει την αξία που του αναλογεί, αυτό άλλωστε ζήτησε και ο Σύλλογος Αποφοίτων, τα μεταπτυχιακά ή διδακτορικά να μοριοδοτούνται και να έχουν κυρίως μισθολογικές απολαβές, όπως ισχύει και σε κλάδους εκπαιδευτικών.Πουθενά δεν ισχύει η δυνατότητα πρόσληψης σε θέση απλά και μόνο λόγο ενός μεταπτυχιακού τίτλου ή ενός σεμιναρίου, αυτά αποτελούν επιπλέον προσόντα, χρησιμοποιήστε τα στις τάξεις γενικής μήπως επιτευχθεί η ομαλή ένταξη των μαθητών... Όταν ζητάμε ενιαία και αδιαίρετη ειδική αγωγή να ισχύουν και σε αυτήν τα νόμιμα, καθόλου νόμιμη δε φαντάζει η ομηρεία αναπλήρωσης που βιώνουν απόφοιτοι αυτών των δυο σχολών. Κατανοητός ο προβληματισμός κάποιων γονέων σχετικά με την απειρία ενός νέου απόφοιτου αλλά οι ίδιοι δεν προβληματίζονται όταν το υπουργείο τοποθετεί δίπλα στο παιδί τους έναν εντελώς ανειδίκευτο εκπαιδευτικό (όπως ισχύει τελευταία με τις παράλληλες στηρίξεις).Πολλοί οι προβληματισμοί λοιπόν, ας τηρηθεί μια λογική από μεριάς υπευθύνων και ας αποφύγουμε την λασπολογία. Κανείς δεν είναι άξιος να κρίνει ένα πτυχίο ή ένα μεταπτυχιακό αλλά ας τηρούνται επιτέλους βασικές προϋποθέσεις στην πρόσληψη των αναπληρωτών Ε.Α.Ε.
Επειδή όπως φαίνεται θα εξακολουθήσουμε για πολύ να "βγάζουμε τα μάτια μας" στο βωμό του ατομικού μας συμφέροντος απλά να προσθέσω κάτι: τα πάντα είναι σχετικά. Δεν γίνεται να απορρίπτουμε την ύπαρξη σχολών αλλά ούτε και μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τίτλων σπουδών. Το καθένα να πάρει την αξία που του αναλογεί, αυτό άλλωστε ζήτησε και ο Σύλλογος Αποφοίτων, τα μεταπτυχιακά ή διδακτορικά να μοριοδοτούνται και να έχουν κυρίως μισθολογικές απολαβές, όπως ισχύει και σε κλάδους εκπαιδευτικών.Πουθενά δεν ισχύει η δυνατότητα πρόσληψης σε θέση απλά και μόνο λόγο ενός μεταπτυχιακού τίτλου ή ενός σεμιναρίου, αυτά αποτελούν επιπλέον προσόντα, χρησιμοποιήστε τα στις τάξεις γενικής μήπως επιτευχθεί η ομαλή ένταξη των μαθητών... Όταν ζητάμε ενιαία και αδιαίρετη ειδική αγωγή να ισχύουν και σε αυτήν τα νόμιμα, καθόλου νόμιμη δε φαντάζει η ομηρεία αναπλήρωσης που βιώνουν απόφοιτοι αυτών των δυο σχολών. Κατανοητός ο προβληματισμός κάποιων γονέων σχετικά με την απειρία ενός νέου απόφοιτου αλλά οι ίδιοι δεν προβληματίζονται όταν το υπουργείο τοποθετεί δίπλα στο παιδί τους έναν εντελώς ανειδίκευτο εκπαιδευτικό (όπως ισχύει τελευταία με τις παράλληλες στηρίξεις).Πολλοί οι προβληματισμοί λοιπόν, ας τηρηθεί μια λογική από μεριάς υπευθύνων και ας αποφύγουμε την λασπολογία. Κανείς δεν είναι άξιος να κρίνει ένα πτυχίο ή ένα μεταπτυχιακό αλλά ας τηρούνται επιτέλους βασικές προϋποθέσεις στην πρόσληψη των αναπληρωτών Ε.Α.Ε.