Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΕΥΔΟΚΙΑ | 30 Νοεμβρίου 2009, 14:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ. ΑΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΟΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ (ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ) ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΡΗΣΣΟΝΤΑΙ. ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΌΤΗΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ; ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ Η ΒΑΣΗ Ή ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΠΡΟΚΥΡΗΧΘΕΙ ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ; ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ;