Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ποσταντσιδης Θεόδωρος | 25 Νοεμβρίου 2009, 18:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κυρία υπουργός Ειλικρινά αναρωτιέται κανείς αν σε αυτήν την χώρα το αυτονόητο έχει κάποια έστω αξία ή καλύτερα να χάσουμε κάθε ελπίδα! Συζητάτε για σύστημα προσλήψεων με ΑΣΕΠ και αμέσως υποβαθμίζεται όλα τα πανεπιστήμια που εξέδωσαν μια σειρά από τίτλους που το ίδιο το κράτος που τους αναγνώρισε τους μετατρέπει την επόμενη στιγμή σε κουρελόχρτο άνευ αξίας. Αν δεν εμπιστεύεστε τα πανεπιστήμια τότε αλλάξτε τον θεσμό. Έρχεστε λοιπόν και μας λέτε ότι αυτός που έχει ένα πτυχίο 9, 8, 7 και που είναι αποτέλεσμα της συνολικής εικόνας του θα πρέπει να σταθεί τυχερός σε μια ημερήσια και αμφιβόλου ποιότητας διαδικασία για να ξαναγίνει εκπ/κος.Δηλαδή κάποιος που βγήκε από το πανεπιστήμιο με 8 τι είναι κουλουρτζής;(χωρίς να έχω τίποτα με τους αξιοπρεπέστατους αυτούς ανθρώπους) και από κουλουρτζής θα μεταμορφωθεί σε μια ημέρα σε εκπ/κος; Μάλλον αγαπητή κυρία υπουργός κινήστε σε λάθος δρόμο. Θα μπορούσα να καταλάβω να μπορούν να διορίζονται για παράδειγμα αυτοί με πτυχίο από 7 και πάνω ξεκινώντας από τα παιδιά που φέτος θα μπουν στις σχολές ως κίνητρο για να γίνουν καλύτεροι. Ναι αυτό θα ήταν ένα κινήτρο αλλά αυτή όλη η παραπαιδεία που αναπτύσετε γύρω από το ΑΣΕΠ είναιαν μη τι άλλο αντιδημοκρατική μια και όσοι έχουν να πληρώσουν φροντιστήρια θα περάσουν οι άλλοι και ας έχουν μεγαλύτερα πτυχία θα μείνουν να κοιτούν το δάχτυλο. Το πρόβλημα όμως κυρία υπουργός είναι πάντα ότι αυτοί που παίρνουν αποφάσεις για την παιδεία είναι στην καλύτερη των περιπτώσεων άσχετοι. Όσοι από αυτούς έχουν μπει ποτέ σε τάξη ήταν λίγο μετά τον εμφύλιο. Από τότε σαν κάποιον άλλον "μελετούσαν" και μόνο και δεν καταλάβαιναν τι γίνονταν γύρω τους. Έτυχα σε σεμινάριο όπου η κυρία,βοηθός καθηγητή, που προσπαθούσε να μου διδάξει το πως θα διδάξω δεν είχε μπει ποτέ της σε τάξη. Κάντε έναν κόπο να ρωτήσετε τους συμβούλου σας να δείτες τι θα σας πουν για το αν έχουν διδάξει την τελευταία 20ετία. Αν θέλετε καλύτερους εκ/κους βοηθήστε τους να ειμορφωθούν με ανοιχτές για όλους διαδικασίες και όχι με τους δικούς μας όπως γίνετε σε όλα τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά.Αν δεν έχεις μέσο δεν μπαίνεις ούτε από το παράθυρο.Αν έχεις μπαίνεις.Ακούστε τους όλους όχι μόνο τους συνδικαλιστές μοιράζοντας τους ερωτηματολόγια και θα δείτε πως ιδέες και γνώσεις έχουν. Αλλάξτε τα προγράμματα σπουδών και θα δείτε πόσο πιο αποδοτικό θα γίνει το μάθημα.Προσφέρετε ευκαιρείες να εντάξουν στις τάξεις του θεσμοθετημένα νέα αντικείμενα και εκπ/κά εργαλεία και θα κάνουν θαύματα. Γνώρισα εκπ/κους πο κρύβουν θησαυρούς γνώσεων και κανένας δεν θέλησε ούτε καν να τους ρωτήσει ποτέ το παραμικρό. Κάντε τα αυτό και τότε θα δείτε πως οι κάποιοι λίγοι όπως σε κάθε επάγγελμα που καταχρόνται την εμπιστοσύνη όλων μας και εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες του συστήματος θα ξεχωρίσουν.Αυτούς στείλτε τους έξω από την τάξη. Δεν είναι λοιπόν το ΑΣΕΠ που θα κάνει τον καλό δάσκαλο αλλά εσείς με τις ορθές αποφάσεις σας.