Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 30 Νοεμβρίου 2009, 14:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η σύζυγος μου διορίστηκε με το 30μηνο. Βέβαια είχε συμμετάσχει σχεδόν σε όλους τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και σε όσους είχε συμμετάσχει ήταν επιτυχούσα αλλά μη διοριστέα. Ποιο το νόημα να είσαι επιτυχών αλλά να μένεις απ' έξω; Αφού εξετάστηκε την πρώτη φορά και πληρούσε όλα τα κριτήρια ποιος ο λόγος να ξαναδοκιμαστεί δύο χρόνια αργότερα; Όλο το παραπάνω διάστημα δούλευε ως αναπληρώτρια παράγοντας το ίδιο έργο με τους υπόλοιπους συναδέλφους της αλλά δίχως δικαιώματα. Έχω να προτείνω τα παρακάτω: Διεξαγωγή ΑΣΕΠ κάθε δύο χρόνια αλλά όχι για μόνιμο διορισμό αλλά για αναπλήρωση. Κάθε βαθμός πάνω από την βάση να δίνει και ένα μόριο. Να προσμετρούνε όλοι οι διαγωνισμοί στους οποίους ο εκπαιδευτικός συμμετείχε. Από τον πίνακα που θα δημιουργηθεί να καλούνται οι αναπληρωτές – ωρομίσθιοι. Όταν ένας εκπαιδευτικός έχει δουλέψει ως αναπληρωτής ή ως ωρομίσθιος, για κάθε μήνα εργασίας του να προστίθεται ένα μόριο οπότε και να βελτιώνει την σειρά που είχε από την βαθμολογία του ΑΣΕΠ, ως κίνητρο στους εκπαιδευτικούς για να δηλώνουν δυσπρόσιτα κενά.. Μετά από διετή εργασία στον χώρο της εκπαίδευσης αυτομάτως να μονιμοποιούνται μην χρειάζεται η διετής δοκιμασία (άλλωστε δοκιμαστήκαν ως αναπληρωτές – ωρομίσθιοι). Με το σύστημα αυτό πληρούνται τα κριτήρια της αδιαφάνειας των προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ αλλά και δεν αδικούνται οι επιτυχόντες και μη διοριστέοι εκπαιδευτικοί..