Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ | 30 Νοεμβρίου 2009, 15:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κ. ΥΠΟΥΡΓΕ Στοιχειώδης κοινωνική ευαισθησία επιβάλλει να λάβετε ειδικά μέτρα για τους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς. Συμφωνούμε πρώτα οι μαθητές , όμως μην ξεχνάτε πως και εμείς έχουμε παιδιά που πηγαίνουν σχολείο και είμαστε αναγκασμένοι να τα περιφέρουμε απο πόλη σε πόλη και απο χωριό σε χωριό για πολλά χρόνια. Το αξίωμα αυτό, «πρώτα οι μαθητές», το έχουμε εμείς ήδη βιώσει και υπηρετήσει στις εσχατιές της χώρας και κανείς δεν δικαιούται να μας εγκαλεί . Κατά τη γνώμη μας μόνο προβλήματα και ταλαιπωρίες θα δημιουργήσουν τα εξαγγελθέντα και το κυριότερο , άλλα δηλώνατε προεκλογικά. ΖΗΤΑΜE: ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ- ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ 1)Ειδική ρύθμιση για μόνιμο διορισμό όσων απόκτησαν προΥπηρεσία δουλεύοντας είτε ως αναπληρωτές , είτε ως ωρομίσθιοι . ΑΝ καταργήσετετους τους πίνακες τι θα απογίνουν αυτοί που έίχαν προγραμματίσει τη ζωή τους και το διορισμό τους με βάση την προυπηρεσία; δεν σας ενδιαφέρει; 2)Γιατί επιμένετε στον ΑΣΕΠ και δεν συμπεριλαμβάνετε στα υφιστάμενα κριτήρια το βαθμό πτυχίου και τα μεταπτυχιακά; δεν καταλαβαίνετε ότι έτσι υποβαθμίζετε τα πτυχία μας και τα ΑΕΙ; 3)Οι εκπαιδευτικοί όπως διαπιστώνετε διαφωνούν με όλες σχεδόν τις αλλαγές που προτείνετε , τι θα κάνετε; θα αδιαφορήσετε; 4)ΘΑ πρέπει να καταλάβετε ότι η επαγγελματική ζωή του εκπαιδευτικού τιςπερισσότερες φορές δεν ξεκινά απο το διορισμό αλά απο τότε που ήταν ωρομίσθιος και αναπληρωτής και περιφερόταν σε ξερονήσια και σε δυσπρόσιτα χωριά, καλό θα ήταν λοιπόν να μην γενικεύτε ότα μιλάτεγια κενά και παρατυπίες. 5) Τα διαδιδόμενα περί μεγάλης αναλογίας στη σχέση μαθητών – εκπαιδευτικών είναι αστεία γιατί δεν μας λέτε αν η έρευνα που επικαλείσθε λαμβάνει υπόψη της τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες της χώρας μας , νησιωτικά συμπλέγματα, παραμεθώριες περιοχές κ.λ.π 6)Ζητάμε απο τον πρωθυπουργό να ζητήσει εμπεριστατωμένη δικαιολόγηση των νέων μέτρων. ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ, Να δοοθεί δικαίωμα μετάθεσης και απόσπασης στους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς απο τον πρώτο χρόνο διορισμού όταν αυτοί έχουν ήδη υπηρετήσει ως αναπληρωτές σε παραμεθόριες και δυσπρόσιτες περιοχές. Αν δεν υιοθετηθούν τα παραπάνω μέτρα στην ουσία μας εξοστρακίζετε απο την εκπαίδευση αφου πολλοί απο μας δεν θα αντέξουν να συνεχίσουν την πολύχρονη περιπλάνηση. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ