Συμφωνώ απόλυτα με τον Μάριο:
2 Μαΐου 2014, 11:00 | marios Μόνιμος ΣύνδεσμοςΗ αναγνώριση των ακαδημαϊκών προσόντων αποτελεί κατάκτηση του ευρωπαϊκού πολιτισμού και της παιδείας και αποτελεί κοινή πρακτική σε όλες τις χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Για παράδειγμα δεν μπορεί κάποιος με μεταπτυχιακό, σεμινάρια και καλό βαθμό πρώτου πτυχίου να εκλεγεί λέκτορας ελληνικού δημόσιου Πανεπιστημίου ξεπερνώντας κάποιον με διδακτορικό. Ωστόσο, στο συγκεκριμένο προσχέδιο το αντίστοιχο ισχύει.Και για να μην ξεχνάμε ποια είναι τα δύο τμημάτων ΕΑ τα οποία θα προηγούνται με αυτό το νέο νόμο, καλό είναι να θυμηθούμε πως δημιουργήθηκαν:
Το ΠΤΕΑ Βόλου ιδρύθηκε το 1993. Η εισαγωγή φοιτητών καθυστέρησε, αφού διαπιστώθηκε στη συνέχεια ότι η λειτουργία ενός τέτοιου τμήματος δεν είναι σύμφωνη με τις σύγχρονες τάσεις στην ειδική αγωγή. Η Πολιτεία αποφάσισε τελικά κι ανακοίνωσε τη μη λειτουργία του Τμήματος. Ακολούθησαν έντονες αντιδράσεις τοπικών πολιτικών παραγόντων της Μαγνησίας και ισχυρών εκκλησιαστικών παραγόντων και η απόφαση αναθεωρήθηκε εκ’ νέου. Υπό αυτές τις συνθήκες έγινε η πρώτη εισαγωγή φοιτητών το 1998.
Το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής δεν ιδρύθηκε ως παιδαγωγικό τμήμα Ε.Α. Δεν ήταν τμήμα παραγωγής εκπαιδευτικών, όπως προδίδει ο τίτλος του. Οι απόφοιτοι του εντάσσονται στον κλάδο ΠΕ10 Κοινωνιολόγων, όπως αναφέρεται στον ιστότοπο του τμήματος http://www.uom.gr/index.php?tmima=7&categorymenu=2 , αλλά και σε θέσεις δασκάλων ειδικής αγωγής. κ. Κεδίκογλου, ο κ. Λολίτσας είπε πρόσφατα ότι διαβάσατε στο υπόμνημα που στείλανε ενδιαφερόμενοι ό,τι σε όλη την Ευρώπη δεν υπάρχει ξεχωριστό πτυχίο στην ειδική αγωγή κ.λπ., και ότι αυτό είναι μία ακαδημαϊκή συζήτηση που δεν αφορά τον παρόντα νόμο και ότι είναι κάτι που απαιτεί μία άλλη συζήτηση. Μήπως θα ήταν πιο ορθό να είχε προηγηθεί αυτή η συζήτηση προτού αλλάξετε το νόμος; Γιατί τόσα χρόνια δεν έχει γίνει μια τέτοια συζήτηση;
Όλο αυτό προκαλεί πολλά ερωτήματα, καθώς και τα σεμινάρια που για άλλη μια φορά ‘προωθεί’ το υπουργείο, μέσο της υπερβολικής τους μοριοδότησης και της επαναφοράς τους με διαφορετική μορφή.Υποστηρίξατε ωστόσο ότι δεν θα αιφνιδιάσετε κανέναν, πως είναι δυνατόν αυτό να ισχύσει;; Όταν χιλιάδες συνάδελφοι προσπαθούσαν να αποκτήσουν τα προσόντα που ο προηγούμενος νόμος όριζε σαν αξιέπαινα και σε εσείς σε μία νύχτα τα αναιρείται;; (προωθώντας τους κατόχους απλών σεμιναρίων).
Μιλήσατε για κατάφωρες αδικίες και δημιουργία βιομηχανίας μεταπτυχιακών, γνωρίζετε όμως πολύ καλά ότι εσείς μας στρέψατε εκεί. Πιστεύετε θα έπρεπε να »τιμωρηθούμε » που επιλέξαμε να αποκτήσουμε τα προσόντα που εσείς στο υπουργείο ζητούσατε;;
Δηλώσατε ότι περνάμε άμεσα στη μοριοδότηση όλων των κριτηρίων, αυτό δεν είναι κατάφωρη αδικία;; Να φτάσει στο σημείο κάποιος με ένα απλό σεμινάριο, επειδή είχε »γνωριμίες» στο πανεπιστήμιο και το έκανε έγκαιρα να περνάει στη μοριοδότηση έναν διδάκτορα ή έναν κάτοχο μαστερ;; Που σταματάει η αδικία και που ξεκινάει η δικαιοσύνη σας;; Πρόσφατα ο κ. Λολίτσας δήλωσε ότι έγινε προσπάθεια να μην απαξιωθεί τίποτε, κανένα μεταπτυχιακό, κανένα διδακτορικό κ.α. Δηλαδή κάποιος που έκανε 2χρόνια μεταπτυχιακές σπουδές και παίρνει 1,5 χρόνο προϋπηρεσίας με αυτό, δεν απαξιώνετε όταν τον περνάει κάποιος με ένα απλό σεμινάριο;; Όταν ένας διδάκτορας (που έχει και μεταπτυχιακό στην ΕΑ) μπαίνει στον πίνακα και είναι στην κατάταξη κάτω από έναν απλό κάτοχο σεμιναρίου (που έχει δουλέψει 3 χρόνια και έχει και σεμινάριο που μετράει 1 μονάδα) δεν απαξιώνετε;;
Άμα αυτό δεν είναι αδικία, φαίνεται έχουμε χάσει την αίσθηση της λογικής…Η υποβάθμιση των εκπαιδευτικών ειδικών αγωγής 70.50/60.50 με αυξημένα προσόντα και η προσβολή της επαγγελματικής τους ταυτότητας και των εργασιακών τους δικαιωμάτων δεν έχει προηγούμενο σε αυτό το νόμο. Πιστεύω ότι θα έπρεπε:
- Τουλάχιστον οι κάτοχοι διδακτορικών ειδικής αγωγής να τοποθετούνται με τους ΠΕ 71/61, (είναι ντροπή για την χώρα μας ο διδάκτορας να κατατάσσεται χαμηλότερα από έναν απλό απόφοιτο που θα μπορούσε να είναι φοιτητής του)
- να επανεξεταστεί τη μοριδότηρη της προϋπηρεσίας και να γίνει 0,05-0,1
- να δοθεί επιτέλους ένα τέλος στα σεμινάρια!! Ο τότε υφυπουργού παιδείας (Ε. Χριστοφιλοπούλου, 22/12/2009) είδε δηλώσει: »Τα χρυσοπληρωμένα σεμινάρια έχουν καταδικαστεί στη συνείδηση της εκπαιδευτικής κοινότητας και κάθε απόπειρα επαναφοράς τους συνιστά «εμπαιγμό» ».
- τέλος, υπάρχει μία φήμη ότι μέλος της επιτροπής του κ. Λολίτσα έχει πρώτου βαθμού συγγένεια με άτομο που σπουδάζει στην ειδική αγωγή. Θα σας παρακαλούσα να ερευνήσετε το θέμα άμεσα. Δεν γίνεται να υπάρξει δικαιοσύνη άμα κάτι τέτοιο αληθεύει. Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Αν και πολύ φοβάμαι ότι όλα είναι δρομολογημένα…
Συμφωνώ απόλυτα με τον Μάριο: 2 Μαΐου 2014, 11:00 | marios Μόνιμος ΣύνδεσμοςΗ αναγνώριση των ακαδημαϊκών προσόντων αποτελεί κατάκτηση του ευρωπαϊκού πολιτισμού και της παιδείας και αποτελεί κοινή πρακτική σε όλες τις χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Για παράδειγμα δεν μπορεί κάποιος με μεταπτυχιακό, σεμινάρια και καλό βαθμό πρώτου πτυχίου να εκλεγεί λέκτορας ελληνικού δημόσιου Πανεπιστημίου ξεπερνώντας κάποιον με διδακτορικό. Ωστόσο, στο συγκεκριμένο προσχέδιο το αντίστοιχο ισχύει.Και για να μην ξεχνάμε ποια είναι τα δύο τμημάτων ΕΑ τα οποία θα προηγούνται με αυτό το νέο νόμο, καλό είναι να θυμηθούμε πως δημιουργήθηκαν: Το ΠΤΕΑ Βόλου ιδρύθηκε το 1993. Η εισαγωγή φοιτητών καθυστέρησε, αφού διαπιστώθηκε στη συνέχεια ότι η λειτουργία ενός τέτοιου τμήματος δεν είναι σύμφωνη με τις σύγχρονες τάσεις στην ειδική αγωγή. Η Πολιτεία αποφάσισε τελικά κι ανακοίνωσε τη μη λειτουργία του Τμήματος. Ακολούθησαν έντονες αντιδράσεις τοπικών πολιτικών παραγόντων της Μαγνησίας και ισχυρών εκκλησιαστικών παραγόντων και η απόφαση αναθεωρήθηκε εκ’ νέου. Υπό αυτές τις συνθήκες έγινε η πρώτη εισαγωγή φοιτητών το 1998. Το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής δεν ιδρύθηκε ως παιδαγωγικό τμήμα Ε.Α. Δεν ήταν τμήμα παραγωγής εκπαιδευτικών, όπως προδίδει ο τίτλος του. Οι απόφοιτοι του εντάσσονται στον κλάδο ΠΕ10 Κοινωνιολόγων, όπως αναφέρεται στον ιστότοπο του τμήματος http://www.uom.gr/index.php?tmima=7&categorymenu=2 , αλλά και σε θέσεις δασκάλων ειδικής αγωγής. κ. Κεδίκογλου, ο κ. Λολίτσας είπε πρόσφατα ότι διαβάσατε στο υπόμνημα που στείλανε ενδιαφερόμενοι ό,τι σε όλη την Ευρώπη δεν υπάρχει ξεχωριστό πτυχίο στην ειδική αγωγή κ.λπ., και ότι αυτό είναι μία ακαδημαϊκή συζήτηση που δεν αφορά τον παρόντα νόμο και ότι είναι κάτι που απαιτεί μία άλλη συζήτηση. Μήπως θα ήταν πιο ορθό να είχε προηγηθεί αυτή η συζήτηση προτού αλλάξετε το νόμος; Γιατί τόσα χρόνια δεν έχει γίνει μια τέτοια συζήτηση; Όλο αυτό προκαλεί πολλά ερωτήματα, καθώς και τα σεμινάρια που για άλλη μια φορά ‘προωθεί’ το υπουργείο, μέσο της υπερβολικής τους μοριοδότησης και της επαναφοράς τους με διαφορετική μορφή.Υποστηρίξατε ωστόσο ότι δεν θα αιφνιδιάσετε κανέναν, πως είναι δυνατόν αυτό να ισχύσει;; Όταν χιλιάδες συνάδελφοι προσπαθούσαν να αποκτήσουν τα προσόντα που ο προηγούμενος νόμος όριζε σαν αξιέπαινα και σε εσείς σε μία νύχτα τα αναιρείται;; (προωθώντας τους κατόχους απλών σεμιναρίων). Μιλήσατε για κατάφωρες αδικίες και δημιουργία βιομηχανίας μεταπτυχιακών, γνωρίζετε όμως πολύ καλά ότι εσείς μας στρέψατε εκεί. Πιστεύετε θα έπρεπε να »τιμωρηθούμε » που επιλέξαμε να αποκτήσουμε τα προσόντα που εσείς στο υπουργείο ζητούσατε;; Δηλώσατε ότι περνάμε άμεσα στη μοριοδότηση όλων των κριτηρίων, αυτό δεν είναι κατάφωρη αδικία;; Να φτάσει στο σημείο κάποιος με ένα απλό σεμινάριο, επειδή είχε »γνωριμίες» στο πανεπιστήμιο και το έκανε έγκαιρα να περνάει στη μοριοδότηση έναν διδάκτορα ή έναν κάτοχο μαστερ;; Που σταματάει η αδικία και που ξεκινάει η δικαιοσύνη σας;; Πρόσφατα ο κ. Λολίτσας δήλωσε ότι έγινε προσπάθεια να μην απαξιωθεί τίποτε, κανένα μεταπτυχιακό, κανένα διδακτορικό κ.α. Δηλαδή κάποιος που έκανε 2χρόνια μεταπτυχιακές σπουδές και παίρνει 1,5 χρόνο προϋπηρεσίας με αυτό, δεν απαξιώνετε όταν τον περνάει κάποιος με ένα απλό σεμινάριο;; Όταν ένας διδάκτορας (που έχει και μεταπτυχιακό στην ΕΑ) μπαίνει στον πίνακα και είναι στην κατάταξη κάτω από έναν απλό κάτοχο σεμιναρίου (που έχει δουλέψει 3 χρόνια και έχει και σεμινάριο που μετράει 1 μονάδα) δεν απαξιώνετε;; Άμα αυτό δεν είναι αδικία, φαίνεται έχουμε χάσει την αίσθηση της λογικής…Η υποβάθμιση των εκπαιδευτικών ειδικών αγωγής 70.50/60.50 με αυξημένα προσόντα και η προσβολή της επαγγελματικής τους ταυτότητας και των εργασιακών τους δικαιωμάτων δεν έχει προηγούμενο σε αυτό το νόμο. Πιστεύω ότι θα έπρεπε: - Τουλάχιστον οι κάτοχοι διδακτορικών ειδικής αγωγής να τοποθετούνται με τους ΠΕ 71/61, (είναι ντροπή για την χώρα μας ο διδάκτορας να κατατάσσεται χαμηλότερα από έναν απλό απόφοιτο που θα μπορούσε να είναι φοιτητής του) - να επανεξεταστεί τη μοριδότηρη της προϋπηρεσίας και να γίνει 0,05-0,1 - να δοθεί επιτέλους ένα τέλος στα σεμινάρια!! Ο τότε υφυπουργού παιδείας (Ε. Χριστοφιλοπούλου, 22/12/2009) είδε δηλώσει: »Τα χρυσοπληρωμένα σεμινάρια έχουν καταδικαστεί στη συνείδηση της εκπαιδευτικής κοινότητας και κάθε απόπειρα επαναφοράς τους συνιστά «εμπαιγμό» ». - τέλος, υπάρχει μία φήμη ότι μέλος της επιτροπής του κ. Λολίτσα έχει πρώτου βαθμού συγγένεια με άτομο που σπουδάζει στην ειδική αγωγή. Θα σας παρακαλούσα να ερευνήσετε το θέμα άμεσα. Δεν γίνεται να υπάρξει δικαιοσύνη άμα κάτι τέτοιο αληθεύει. Ευχαριστώ για το χρόνο σας, Αν και πολύ φοβάμαι ότι όλα είναι δρομολογημένα…