Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ | 30 Νοεμβρίου 2009, 15:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κ. ΥΠΟΥΡΓΕ Στοιχειώδης κοινωνική ευαισθησία επιβάλλει να λάβετε ειδικά μέτρα για τους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς. Συμφωνούμε πρώτα οι μαθητές , όμως μην ξεχνάτε πως και εμείς έχουμε παιδιά που πηγαίνουν σχολείο και είμαστε αναγκασμένοι να τα περιφέρουμε από πόλη σε πόλη και από χωριό σε χωριό για πολλά χρόνια. Το αξίωμα αυτό, «πρώτα οι μαθητές», το έχουμε εμείς ήδη βιώσει και υπηρετήσει στις εσχατιές της χώρας και κανείς δεν δικαιούται να μας εγκαλεί . Κατά τη γνώμη μας μόνο προβλήματα και ταλαιπωρίες θα δημιουργήσουν τα εξαγγελθέντα και το κυριότερο , άλλα δηλώνατε προεκλογικά. ΖΗΤΑΜΕ: ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ- ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ 1)Ειδική ρύθμιση για μόνιμο διορισμό όσων απόκτησαν προϋπηρεσία δουλεύοντας είτε ως αναπληρωτές , είτε ως ωρομίσθιοι . ΑΝ καταργήσετε τους πίνακες τι θα απογίνουν αυτοί που είχαν προγραμματίσει τη ζωή τους και το διορισμό τους με βάση την προϋπηρεσία; δεν σας ενδιαφέρει; 2)Γιατί επιμένετε στον ΑΣΕΠ και δεν συμπεριλαμβάνετε στα υφιστάμενα κριτήρια το βαθμό πτυχίου και τα μεταπτυχιακά; δεν καταλαβαίνετε ότι έτσι υποβαθμίζετε τα πτυχία μας και τα ΑΕΙ; 3)Οι εκπαιδευτικοί όπως διαπιστώνετε διαφωνούν με όλες σχεδόν τις αλλαγές που προτείνετε , τι θα κάνετε; θα αδιαφορήσετε; 4)ΘΑ πρέπει να καταλάβετε ότι η επαγγελματική ζωή του εκπαιδευτικού τις περισσότερες φορές δεν ξεκινά από το διορισμό αλά από τότε που ήταν ωρομίσθιος και αναπληρωτής και περιφερόταν σε ξερονήσια και σε δυσπρόσιτα χωριά, καλό θα ήταν λοιπόν να μην γενικεύετε όταν μιλάτε για κενά και παρατυπίες. 5) Τα διαδιδόμενα περί μεγάλης αναλογίας στη σχέση μαθητών – εκπαιδευτικών είναι αστεία γιατί δεν μας λέτε αν η έρευνα που επικαλείσθε λαμβάνει υπόψη της τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες της χώρας μας , νησιωτικά συμπλέγματα, παραμεθόριες περιοχές κ.λ.π 6)Ζητάμε από τον πρωθυπουργό να ζητήσει εμπεριστατωμένη δικαιολόγηση των νέων μέτρων. ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ, Να δοθεί δικαίωμα μετάθεσης και απόσπασης στους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς από τον πρώτο χρόνο διορισμού όταν αυτοί έχουν ήδη υπηρετήσει ως αναπληρωτές σε παραμεθόριες και δυσπρόσιτες περιοχές. Αν δεν υιοθετηθούν τα παραπάνω μέτρα στην ουσία μας εξοστρακίζετε από την εκπαίδευση αφού πολλοί από μας δεν θα αντέξουν να συνεχίσουν την πολύχρονη περιπλάνηση. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ