Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΛΟΥΚΙΑ | 30 Νοεμβρίου 2009, 15:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κα Διαμαντοπούλου, το σύστημα εξετάσεων του ΑΣΕΠ με τη μορφή που έχει σήμερα ουσιαστικά προσβάλλει τους ήδη κεκτημένους τίτλους των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Οι απόφοιτοι των καθηγητικών σχολών, τέσσερα τουλάχιστον χρόνια από τη ζωή τους εξετάζονταν στο γνωστικό αντικείμενο και η επιτυχία τους επισφραγιζόταν με την κατάκτηση του πτυχίου. Όταν σήμερα μπαίνουμε στη διαδικασία να αποδείξουμε εκ νέου τη γνώση μας στο αντικείμενό μας, ποιά η αξία του πτυχίου μας; Θα ήταν προτιμότερη ως λύση η μείωση των εισακτέων σε καθηγητικές σχολές, ή και η κατάργηση των καθηγητικών σχολών παρά η διατήρησή τους και η -ουσιαστικά- προσβολή του τίτλου που παρέχουν. Επιπρόσθετα η ύλη των εξετάσεων του ΑΣΕΠ είναι αχανής!!!με συνέπεια συνάδελφοι να τρέχουν σε φροντιστήρια (γνωστά και μη εξαιρετέα, μήπως και πετύχουν). Μα και ο διορισμένος ήδη καθηγητής του σχολείου σήμερα, πριν μπει στην τάξη ανατρέχει στις σημειώσεις του, προετοιμάζεται, ετοιμάζει σχέδιο μαθήματος ...Γιατί θα πρέπει αυτός που θέλει να μπει μέσω ΑΣΕΠ, να επιδείξει αυτή την ετοιμότητα στο γνωστικό αντικείμενο μέσα σε δύο-τρεις ώρες; Ας υπάρχει εξέταση στα παιδαγωγικά και στη διδακτική και όχι στο γνωστικό! Ευχαριστώ για τη δυνατότητα που παρέχετε να εκφραστούν δημόσια οι απόψεις μας και ευελπιστώ ότι αυτή η διαδικασία θα λειτουργήσει θετικά για όλους μας..