Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Χρύσα | 30 Νοεμβρίου 2009, 16:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να παραμείνει το σύστημα πρόσληψης ως έχει 60% ΑΣΕΠ 40% χωρίς ΑΣΕΠ. Δεν θεωρώ τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ αξιοκρατικό τρόπο πρόσληψης. Αξιοκρατία σημαίνει επί ίσους όρους όλοι! Μην αποκλείεται από την εκπαίδευση άτομα με παλαιότητα πτυχίου, με μεταπτυχιακά, με οικογένεια, παιδιά και υποχρεώσεις. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να αξιολογηθώ από το ΑΣΕΠ από την στιγμή που έχω πάρει επιτυχώς το πτυχίο μου και το μεταπτυχιακό μου. Δουλεύω τόσα χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση πλην των τελευταίων χρόνων λόγου του ασυμβίβαστου και 6 χρόνια ως ωρομίσθια με τρεις και εξήντα. Ρωτάτε πως τα έβγαζα πέρα τόσα χρόνια με δυο παιδιά κάνοντας υπομονή και ελπίζοντας στο 40%; Έχω δώσει ΑΣΕΠ και ήμουν αποτυχούσα και τι σημαίνει λοιπόν αυτό ότι δεν είμαι άξια να διοριστώ; Ευτυχώς που στον τελευταίο ΑΣΕΠ δεν έδωσα γιατί θα παραγκώνιζα και θα θυσίαζα τα παιδιά μου χωρίς αποτέλεσμα μετά από το Βατερλό που υπέστη ο κλάδος μου. Έχω δώσει στην ζωή μου πολλές εξετάσεις, φτάνει ως εδώ! Αν θέλετε να μιλήσουμε για αξιοκρατία βάλτε παλαιότητα πτυχίου, ξαναγυρίστε στην επετηρίδα, η Κύπρος τι έπαθε που έχει ως σύστημα πρόσληψης την επετηρίδα; Από την μια θέλετε να εξαλείψετε την παραπαιδεία και από την άλλη δίνεται την ευκαιρία να κερδοσκοπούν φροντιστήρια για το ΑΣΕΠ. Μην απαξιώνετε με αυτόν τον τρόπο τους εκπαιδευτικούς! Μετά περιμένετε να μας σέβονται οι γονείς και οι μαθητές όταν εσείς οι ίδιοι απαξιώνετε τα πτυχία μας.