Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γεωργία-Φιλόλογος | 30 Νοεμβρίου 2009, 16:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
θεωρώ ότι το ισχύον σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών είναι και δίκαιο και σωστό!! Δίνει την δυνατότητα σε έναν να διοριστεί είτε μέσω του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, που προϋποθέτει πολύ διάβασμα, είτε μέσω των πινάκων προϋπηρεσίας, που προϋποθέτει αγώνα, υπομονή και αρκετά χρόνια προσπάθειας συγκομιδής μορίων. Ο σημερινός ΑΣΕΠ, επειδή έχω δώσει 4 φορές δεν είναι καθόλου αντικειμενικός και ούτε αποτελεί κριτήριο επιλογής των πιο «άξιων» καθηγητών!! Ετοιμάζομαι για 5η φορά να δώσω, ενώ ήμουν τις 4 προηγούμενες φορές επιτυχούσα και μάχιμη καθηγήτρια τα τελευταία 5 χρόνια... όπως και πολλοί άλλοι σαν εμένα. Θεωρώ ότι το μάθημα της Ειδικής Διδακτικής είναι τελείως υποκειμενικό, ενώ οι απαντήσεις στο γνωστικό -όσον αφορά τα multiple choice διαφέρουν από φροντιστήριο σε φροντιστήριο, ενώ πολύ συχνά υπάρχουν λάθη και ασαφή θέματα!!!! Παρόλα αυτά αν η Υπουργός εμμένει σε αυτόν τον διαγωνισμό, ο οποίος είναι καταστροφικός για αρκετές χιλιάδες καθηγητών, μπορεί να αυξήσει το ποσοστό διορισμού από 60-40 που είναι, σε 70-30 υπέρ του ΑΣΕΠ! Σε καμιά όμως περίπτωση δεν μπορεί να καταργήσει τους πίνακες, στους οποίους πολλές χιλιάδες καθηγητών έχουν επενδύσει στην κυριολεξία τη ζωή τους και έχουν οργώσει όλη την Ελλάδα να μαζέψουν μόρια!! Επίσης η Υπουργός πρέπει να έχει υπόψη της ότι αν ορίσει τον ΑΣΕΠ, ως μοναδικό κριτήριο επιλογής, θα καταφέρει να πλουτίσουν τα φροντιστήρια προετοιμασίας ΑΣΕΠ. Είναι τραγικό και καταστροφικό για έναν νέο επιστήμονα να τελειώνει την σχολή του, και να ξέρει ότι πρέπει να δίνει και να ξαναδίνει ΑΣΕΠ κάθε 2 χρόνια, έχοντας να ανταγωνιστεί χιλιάδες, με τέτοιους άνισους όρους. Γιατί το να δώσεις στον ΑΣΕΠ, προϋποθέτει ότι δεν μπορείς να εργαστείς, πρέπει να σε «ταΐζουν» οι δικοί σου, να σε στηρίζουν οικονομικά οι δικοί σου, και να πηγαίνεις φροντιστήρια όπως όταν ήσουνα έφηβος!! Μιλάω για ένα μεγάλο ποσοστό καθηγητών που όντως έχουν ζητήσει τη βοήθεια αντίστοιχων φροντιστηρίων. Επίσης κα Υπουργέ πώς θα μπορέσετε να καθιερώσετε κάθε χρόνο ΑΣΕΠ τη στιγμή που τα αποτελέσματα κάνουν για να βγουν από 6-8 μήνες πολλές φορές; Για όλους αυτούς τους λόγους που παραθέτω, πιστεύω ότι εάν η Υπουργός θέλει να αλλάξει κάτι, μπορεί να αυξήσει το ποσοστό σε 70% υπέρ του ΑΣΕΠ και 30% με τους πίνακες αναπληρωτών. Στο σημείο αυτό να προσθέσω ότι για την Π.Δ.Σ, πρέπει να αλλάξει ο τρόπος πρόσληψης και να επιλέγονται από τον πίνακα των ωρομισθίων(στον οποίο προσμετρούνται τα μόρια από ΑΣΕΠ και προϋπηρεσίας). Επίσης γιατί να χάνονται τα μισά μόρια του προηγούμενου ΑΣΕΠ; Είναι κάτι που βοηθάει άτομα που δεν έχουν καθόλου προϋπηρεσία. Θεωρώ ότι όλες οι προσλήψεις πρέπει να γίνονται από τον πίνακα αναπληρωτών και ωρομισθίων και να καταργηθεί η συνέντευξη -όπου αυτή υπάρχει. Τέλος η διάταξη του 24-μηνο+1 επιτυχία στον ΑΣΕΠ πρέπει να παραμείνει!! Με αυτόν τον τρόπο κάποιος θα μπορέσει να διορισθεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ... Αν θέλετε να είστε δίκαιη μειώστε το ποσοστό διορισμού από τον πίνακα των αναπληρωτών και ωρομισθίων με ταυτόχρονη αύξηση του αντίστοιχου ποσοστού από ΑΣΕΠ, αλλά μην το καταργήσετε, και διατηρήστε το 24 μήνες+1 επιτυχία. Επίσης εντάξτε την ΠΔΣ στο κανονικό πρόγραμμα του σχολείου με 11 ώρες και όχι 10, όπως ειναι η Ενισχυτική στα Γυμνάσια. Ταπεινή γνώμη κάποιας που έχει οικογένεια και έχει βιώσει το άγχος του ΑΣΕΠ και συνεχίζει να βιώνει το άγχος της ωρομισθίας.