Άρθρο 9 παράγραφος 1 γ3)όπου αναφέρεται σχετικά με τα εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.)
Ειδικότερα σε αυτήν την παράγραφο αναφέρεται στην κατάργηση του εργαστήριο της Αυτόνομης Διαβίωσης, όπου σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, ένας από τους ειδικός σκοπούς της Αυτόνομη Διαβίωση είναι μέσα από δραστηριότητες και δεξιότητες να επιτρέπει τον εκπαιδευμένο να κατανοεί τον κόσμο, να συμμετέχει σε δραστηριότητες ενεργά και να ενσωματώνεται στην κοινωνία, όπου αποτελεί τον απώτερο σκοπός της εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία. Δηλαδή, καθιστά την Αυτόνομη Διαβίωση το σημαντικότερο μάθημα στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. που το είναι αδύνατον να λειτουργήσει μόνο ως μια προκαταρκτική τάξη, αντίθετα μάλιστα είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η λειτουργία του μαθήματος σε όλες τις τάξεις.
Άρθρο 9 παράγραφος 1 γ3)όπου αναφέρεται σχετικά με τα εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.) Ειδικότερα σε αυτήν την παράγραφο αναφέρεται στην κατάργηση του εργαστήριο της Αυτόνομης Διαβίωσης, όπου σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, ένας από τους ειδικός σκοπούς της Αυτόνομη Διαβίωση είναι μέσα από δραστηριότητες και δεξιότητες να επιτρέπει τον εκπαιδευμένο να κατανοεί τον κόσμο, να συμμετέχει σε δραστηριότητες ενεργά και να ενσωματώνεται στην κοινωνία, όπου αποτελεί τον απώτερο σκοπός της εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία. Δηλαδή, καθιστά την Αυτόνομη Διαβίωση το σημαντικότερο μάθημα στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. που το είναι αδύνατον να λειτουργήσει μόνο ως μια προκαταρκτική τάξη, αντίθετα μάλιστα είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η λειτουργία του μαθήματος σε όλες τις τάξεις.