• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος' | 30 Νοεμβρίου 2009, 16:20

    Κυρία Υπουργέ, Αν αντί να καταργήσετε τους πίνακες ωρομιθίων και αναπληρωτών, που μπάζουν από παντού και ευνοούν το ρουσφέτι, αναγνωρίσετε και την προϋπηρεσία ατόμων που έχουν εργαστεί σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, όπως έγραψε κάποιος εδώ στη διαβούλευση, χαθήκαμε! Στα ΑΕΙ δεν υπάρχει καμμία αξιοκρατία ουτε για δείγμα (μιλάω για τη Φιλοσοφική Αθηνών, όπου σπούδασα και για την οποία έχω άμεση αντίληψη). Επιβιώνουν μόνο οι κολλητοί των καθηγητών και όσοι έχουν πολιτικό ή άλλο μέσον. Μην σας ξεγελάνε οι βαρύγδουποι τίτλοι. Έχω εμπειρία 7 ετών στη Φιλοσοφική Αθηνών, απ'όπου πήρα πτυχίο και μεταπτυχιακό. Εκεί λοιπόν, κάνουν στην κυριολεξία ό,τι θέλουν οι καθηγητές: Μέσω της συνέντευξης βάζουν στα μεταπτυχιακά τους αρεστούς και όχι τους άξιους (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Στα Διδακτορικά δέχονται μόνο άτομα που έχουν μέσον και "κονέ" αφού δεν υπάρχει σχετική νομοθεσία που να επιβάλλει στοιχειώσεις κανόνες. Παίρνουν με απόσπαση όποια άτομα θέλουν από τη δευτεροβάθμια. Παίρνουν σαν συνεργάτες τους, όποιους επιθυμούν χωρίς καμμία αξιοκρατική διαδικασία. Στέλνουν τους συνεργάτες τους σε σχολεία τύπου Σιβιτανίδειου, για να πάρουν προϋπηρεσία και να διοριστούν εκτός ΑΣΕΠ και τους αποσπάσουν στη συνέχεια στο πανεπιστήμιο ως συνεργάτες, χωρίς κανένα αξιοκρατικό κριτήριο. Κάνουν στημένες "εκλογές" μελών ΔΕΠ, διορίζοντας ως μέλη ΔΕΠ οτυς κολλητούς τους και πετώντας έξω όσους δεν γνωρίζουν (έχετε ακούσει για φωτογραφικές προκηρύξεις θέσεων μελών ΔΕΠ?) Γενικώς προσαρμόζουν τους κανόνες στα μέτρα τους. Και φυσικά, αρνούνται την αξιολόγηση! Όλα αυτά τα κάνουν με προσοχή, στα κρυφά και νομότυπα, ώστε να μην μπορεί κανείς να τους καταγγείλει, ελλείψει αποδείξεων. Βάσει όλων των παραπάνω, δεν θα πρέπει να μοριοδοτήσετε καμμία προϋπηρεσία που προέρχεται από ΑΕΙ (με τα ΑΕΙ θα πρέπει να ασχοληθείτε κάποια άλλη στιγμή διότι δεν μορεί να συνεχίζεται η ασυδοσία των πανεπιστημιακών). Καταργήστε όλες τις προϋπηρεσίες και κάντε καθαρό ΑΣΕΠ! Χωρίς μεταβατικές περιόδους. Διότι η εκπαίδευση χρειάζεται μόνο τους καλύτερους. Δεν χρειάζεται συλλέκτες μορίων, που συσσωρεύουν προϋπηρεσία με θολούς τρόπους (Σιβιτανίδειος, ΠΔΣ, κονέ, πλασματικές ώρες προϋπηρεσίας σε αργίες και απεργίες, Πανεπιστήμια). Το σύστημα προσλήψεων στην ΠΑΙΔΕΙΑ δεν μπορεί να είναι πεδίο κοινωνικής πολιτικής (διορισμός πολυτέκνων και τριτέκνων χωρίς εξετάσεις). Με λίγα λόγια: -ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. -ΑΣΕΠ. -ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΙΣΤΑ (ΛΙΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ). -ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΟΛΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΠΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ. -ΜΙΚΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΑΣΕΠ. -ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΣΤΗ ΘΟΛΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΝΕ' Με εκτίμηση.