Νομίζω ότι ο νόμος έχει αρκετά θετικά ,όπως την ενοποίηση των πινάκων των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής .
Θα ήθελα να επισημάνω 2 πράγματα:
1ο Αν είναι να μετρά η βαθμολογία πτυχίου (πράγμα που λειτουργεί σαν κίνητρο για τους νέους φοιτητές),νομίζω για και για λόγους αρχής θα πρέπει να μετρά και η βαθμολογία του μεταπτυχιακού.
2ο Για κάποιον που δουλεύει στην Ειδική Αγωγή και εκτός από γνώστης του αντικειμένου της Ε.Α. θα πρέπει να είναι και μυημένος στην διαφοροποιημένη διδασκαλία του μαθήματος του, πρέπει η εξειδίκευση στη διδακτική να είναι επιζητούμενο προσόν. Τουλάχιστον αυτό συνειδητοποιώ τα 5 τελευταία χρόνια που εργάζομαι στην Βθμια Ε.Α.
Νομίζω ότι ο νόμος έχει αρκετά θετικά ,όπως την ενοποίηση των πινάκων των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής . Θα ήθελα να επισημάνω 2 πράγματα: 1ο Αν είναι να μετρά η βαθμολογία πτυχίου (πράγμα που λειτουργεί σαν κίνητρο για τους νέους φοιτητές),νομίζω για και για λόγους αρχής θα πρέπει να μετρά και η βαθμολογία του μεταπτυχιακού. 2ο Για κάποιον που δουλεύει στην Ειδική Αγωγή και εκτός από γνώστης του αντικειμένου της Ε.Α. θα πρέπει να είναι και μυημένος στην διαφοροποιημένη διδασκαλία του μαθήματος του, πρέπει η εξειδίκευση στη διδακτική να είναι επιζητούμενο προσόν. Τουλάχιστον αυτό συνειδητοποιώ τα 5 τελευταία χρόνια που εργάζομαι στην Βθμια Ε.Α.