Το σχόλιο αφορά στην επιλογή και τοποθέτηση διευθυντών στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. (άρθρο 12). Διαπιστώνεται λοιπόν ότι η επιλογή & τοποθέτηση εκπαιδευτικών από κλάδους που αναφέρονται στο άρθρο 12 του παρόντος σχεδίου νόμου σε θέσεις διευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε., έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 13 διότι ο πρόσφατος νόμος-απόφαση (Αριθμ. 17812/Γ6 ΦΕΚ315/12/02/2014 "Νόμιμη σύσταση των ΕΔΕΑΥ και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων των μελών και συντονιστών αυτών") για τη σύσταση των Ειδικών Διαγνωστικών Επιτροπών Αξιολόγησης & Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) προβλέπει ως πρόεδρο όλων των διαγνωστικών επιτροπών μιας περιοχής τον διευθυντή της Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Ο ρόλος λοιπόν του διευθυντή Σ.Μ.Ε.Α.Ε. είναι ιδιαίτερα σημαντικός και πλέον απαιτεί όχι μόνο διοικητικές ικανότητες αλλά καιεξειδικευμένες γνώσεις (όπως απαιτεί και ο ρόλος του προϊσταμένου στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ., άρα οι δύο ρόλοι πλέον έχουν πολλές ομοιότητες), που οι εκπαιδευτικοί των άλλων κλάδων που δεν αναφέρονται στο άρθρο 13 του παρόντος σχεδίου νόμου (εξαιτίας του διαφορετικού διδακτικού τους αντικειμένου) δεν διαθέτουν. Επειδή λοιπόν με τη σύσταση αυτών των επιτροπών (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.)σε όλα τα σχολεία ο ρόλος του διευθυντή Σ.Μ.Ε.Α.Ε. έχει αναβαθμιστεί, έχει αποκτήσει αρμοδιότητες διάγνωσης, αξιολόγησης & υποστήριξης ακόμη και σε επίπεδο νομού και αποτελεί πλέον προϊστάμενο όλων των διαγνωστικών επιτροπών που λειτουργούν στα σχολεία μιας πόλης ή ενός νομού, θα πρέπει και στις επιλογές των διευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε. να εφαρμοστούν τα όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του παρόντος σχεδίου νόμου που βρίσκεται υπό διαβούλευση, δηλαδή οι κλάδοι που δε μπορούν να μετέχουν στις επιτροπές αξιολόγησης των ΚΕ.Δ.Δ.Υ., να μη μετέχουν και στις τοποθετήσεις διευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ΌΛοι αυτοί οικλάδοι θα μπορούσαν να μετέχουν στην επιλογή και τοποθέτηση των υποδιευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε.
Το σχόλιο αφορά στην επιλογή και τοποθέτηση διευθυντών στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. (άρθρο 12). Διαπιστώνεται λοιπόν ότι η επιλογή & τοποθέτηση εκπαιδευτικών από κλάδους που αναφέρονται στο άρθρο 12 του παρόντος σχεδίου νόμου σε θέσεις διευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε., έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 13 διότι ο πρόσφατος νόμος-απόφαση (Αριθμ. 17812/Γ6 ΦΕΚ315/12/02/2014 "Νόμιμη σύσταση των ΕΔΕΑΥ και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων των μελών και συντονιστών αυτών") για τη σύσταση των Ειδικών Διαγνωστικών Επιτροπών Αξιολόγησης & Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) προβλέπει ως πρόεδρο όλων των διαγνωστικών επιτροπών μιας περιοχής τον διευθυντή της Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Ο ρόλος λοιπόν του διευθυντή Σ.Μ.Ε.Α.Ε. είναι ιδιαίτερα σημαντικός και πλέον απαιτεί όχι μόνο διοικητικές ικανότητες αλλά καιεξειδικευμένες γνώσεις (όπως απαιτεί και ο ρόλος του προϊσταμένου στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ., άρα οι δύο ρόλοι πλέον έχουν πολλές ομοιότητες), που οι εκπαιδευτικοί των άλλων κλάδων που δεν αναφέρονται στο άρθρο 13 του παρόντος σχεδίου νόμου (εξαιτίας του διαφορετικού διδακτικού τους αντικειμένου) δεν διαθέτουν. Επειδή λοιπόν με τη σύσταση αυτών των επιτροπών (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.)σε όλα τα σχολεία ο ρόλος του διευθυντή Σ.Μ.Ε.Α.Ε. έχει αναβαθμιστεί, έχει αποκτήσει αρμοδιότητες διάγνωσης, αξιολόγησης & υποστήριξης ακόμη και σε επίπεδο νομού και αποτελεί πλέον προϊστάμενο όλων των διαγνωστικών επιτροπών που λειτουργούν στα σχολεία μιας πόλης ή ενός νομού, θα πρέπει και στις επιλογές των διευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε. να εφαρμοστούν τα όσα προβλέπονται στο άρθρο 13 του παρόντος σχεδίου νόμου που βρίσκεται υπό διαβούλευση, δηλαδή οι κλάδοι που δε μπορούν να μετέχουν στις επιτροπές αξιολόγησης των ΚΕ.Δ.Δ.Υ., να μη μετέχουν και στις τοποθετήσεις διευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ΌΛοι αυτοί οικλάδοι θα μπορούσαν να μετέχουν στην επιλογή και τοποθέτηση των υποδιευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε.