Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Α.Θ | 30 Νοεμβρίου 2009, 16:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ Απ’ ό,τι φαίνεται απ’ τα λεγόμενα σας, αλλά κι απ’ τα όσα ασαφή και γενικόλογα προτείνεται για διαβούλευση, σε σχέση με τον τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών, καταλαβαίνει κανείς ότι οι αναπληρωτές κι οι ωρομίσθιοι καθηγητές, στο μυαλό σας, είναι κάτι σαν τους εκπαιδευόμενους των stage, που μπήκαν κάπως, σε κάποια δημόσια υπηρεσία και θέλουν να μονιμοποιηθούν. Εφαρμόζοντας λοιπόν τη λογική Ραγκούση για τον δημόσιο τομέα, προτείνεται να μην ισχύει απ’ το 2010 η προϋπηρεσία και όσοι θέλουν να διοριστούν, να περάσουν απ’ τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Έλα ντε όμως που οι περισσότεροι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί όχι μόνο έχουν περάσει τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ με επιτυχία, αλλά έχουν και αρκετή προϋπηρεσία που απέκτησαν πολύ δύσκολα καλύπτοντας τις κενές θέσεις στα σχολεία της επικράτειας και φέρνοντας επάξια εις πέρας το δύσκολο έργο της εκπαίδευσης των παιδιών μας! Θα ήθελα πραγματικά να καταλάβω τη λογική και τις προθέσεις των προτεινόμενων αλλαγών, αλλά αδυνατώ. Γιατί τι πρέπει να αποδείξει κάποιος που είναι επιτυχών του ΑΣΕΠ με την επιτυχία του στον επόμενο διαγωνισμό; Πως είναι δυνατόν να κρίνεται επαρκής τη μια χρονιά ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος και την επόμενη χρονιά όχι; Όσο για το θέμα της «μαθητοκεντρικής» προσέγγισης των προτάσεών σας, μάλλον θα πρέπει να κοιτάξετε προς άλλη κατεύθυνση, διαφορετική απ’ αυτήν του τρόπου πρόσληψης των εκπαιδευτικών. Όπως για παράδειγμα αυτήν της Δραστικής μείωσης των μαθητών ανά τμήμα, της επέκτασης του ολοήμερου και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και κυρίως αυτήν της, με κατάλληλο τρόπο, αποδέσμευσης του Λυκείου απ’ την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο. Αν πραγματικά σας ενδιαφέρει ένα αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων στη δημόσια εκπαίδευση και όχι η μεγαλύτερη δυνατή μείωση του αριθμού των προσλήψεων και ως εκ τούτου των εκπαιδευτικών, θα ήθελα να σεβαστείτε την επιτυχία μας στον ΑΣΕΠ, αλλά και την προϋπηρεσία που αποχτήσαμε με πολύ κόπο, ταλαιπωρία και με σημαντικές επιπτώσεις στην προσωπική και οικογενειακή μας ζωή. Θα ήθελα να μας αντιμετωπίσετε με τη δέουσα σοβαρότητα, όπως σας αντιμετωπίσαμε κι εμείς και σας επιλέξαμε για κυβερνήτες αυτής της χώρας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Α.Θ Βιολόγος 45 ετών επιτυχών στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αδιόριστος και με προϋπηρεσία πολλών χιλιάδων χιλιομέτρων