Ειλικρινά, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι όλη αυτή η συζήτηση για την Πρωτοβάθμια γίνεται για 150 άτομα περίπου με μεταπτυχιακά (τα περισσότερα αμφιβόλου ποιότητας) με ελάχιστη προϋπηρεσία και προερχόμενα από ΑΛΛΟ κλάδο (όσο κι αν επιμένουν ότι είναι καταλληλα για οποιαδήποτε θέση), όταν οι ειδικοί παιδαγωγοί με βασικό πτυχίο είναι πλέον περισσότεροι από 1500. Στο εξωτερικό, ακόμα και σε ΗΠΑ και Αγγλία, λειτουργούν προπτυχιακά τμήματα ειδικής αγωγής με κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Μόνο οι δάσκαλοι γενικής τα αγνοούν γιατί νομίζουν ότι είμαστε ακόμα 20 χρόνια πίσω. Αναμασούν την καραμέλα της συνεκπαίδευσης/ένταξης/ συμπερίληψης, ενώ δεν ξέρουν για τι πρόκειται, πόσο μάλλον να την εφαρμόσουν!
Ειλικρινά, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι όλη αυτή η συζήτηση για την Πρωτοβάθμια γίνεται για 150 άτομα περίπου με μεταπτυχιακά (τα περισσότερα αμφιβόλου ποιότητας) με ελάχιστη προϋπηρεσία και προερχόμενα από ΑΛΛΟ κλάδο (όσο κι αν επιμένουν ότι είναι καταλληλα για οποιαδήποτε θέση), όταν οι ειδικοί παιδαγωγοί με βασικό πτυχίο είναι πλέον περισσότεροι από 1500. Στο εξωτερικό, ακόμα και σε ΗΠΑ και Αγγλία, λειτουργούν προπτυχιακά τμήματα ειδικής αγωγής με κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Μόνο οι δάσκαλοι γενικής τα αγνοούν γιατί νομίζουν ότι είμαστε ακόμα 20 χρόνια πίσω. Αναμασούν την καραμέλα της συνεκπαίδευσης/ένταξης/ συμπερίληψης, ενώ δεν ξέρουν για τι πρόκειται, πόσο μάλλον να την εφαρμόσουν!