Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΚΑΡΑΛΙΔΗΣ | 30 Νοεμβρίου 2009, 17:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κ.υπουργέ είμαι ωρομίσθιος εκπ/κός Φυσικής Αγωγής στα ολοήμερα σχολεία για 3 συνεχόμενα διδακτικά έτη. Το διορισμό μου ως ωρομίσθιος τον οφείλω σε 2 συνεχόμενες επιτυχίες μου στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ με πολύ καλή σειρά.Συγκεκριμένα σε έναν απο τους προηγούμενους ΑΣΕΠ έχασα το διορισμό μου για μία θέση. Στις προτάσεις σας για τροφοδότηση των υφιστάμενων πινάκων θέτετε ως προϋπόθεση επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.Για μας που είμαστε επιτυχόντες σε προηγούμενους ΑΣΕΠ δεν είναι άδικο να διαγράφεται η επιτυχία αυτή και να υποχρεωνόμαστε να είμαστε πάλι επιτυχόντες ; πόσες φορές πρέπει να είμαστε επιτυχόντες για να μετρήσει η προϋπηρεσία μας που αποκτήθηκε με αξιοκρατικά κριτήρια ; Αν θέλετε να είστε δίκαιη βγάλτε από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών όσους απέκτησαν προϋπηρεσία όχι με επιτυχίες στον ΑΣΕΠ αλλά με άλλους πλάγιους τρόπους. Υπάρχουν πολλοί αναπληρωτές στα ΤΑΔ που δεν έχουν περάσει ποτέ από τον ΑΣΕΠ. Διορίζονται με άλλα κριτήρια αδιαφανή. Προτείνω για όσους έχουν προϋπηρεσία που αποκτήθηκε μόνο μετά από επιτυχία στον ΑΣΕΠ να συνεχίσει να τροφοδοτείται η σειρά τους χωρίς να τους υποχρεώνετε να είναι πάλι επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ, θα είναι άδικο! Με εκτίμηση Καραλίδης Ιορδάνης Ωρομίσθιος εκπ/κος Δύο φορές επιτυχών στον ΑΣΕΠ