Αλλη μια απορία: αφού ένας ΠΕ 71 δεν πρέπει να είναι ισότιμος με έναν ΠΕ70 με μεταπτυχιακό, με ποια λογική είναι ισότιμοι οι απόφοιτοι των δύο τμημάτων Ειδικής αγωγής εφόσον το τμήμα της Θεσσαλονίκης δεν είναι καν παιδαγωγικό; Αν θέλουμε διαχωρισμό, να ισχύει παντού όχι μόνο όπου μας συμφέρει. Ο διαχωρισμός δεν βγάζει πουθενά γιατί η εκπαίδευση είναι μία. Μέσα στον πίνακα υπάρχουν άνθρωποι και οικογένειες που έχουν τις ίδιες αγωνίες για σταθερή δουλειά. Προσμέτρηση όλων των προσόντων για όλους ξεκινώντας από διαφορετική βάση - πτυχίο, προϋπηρεσία, αναπηρία- για τον καθένα. Έτσι ακριβώς όπως πρέπει να κάνουμε και με τους μαθητές. Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι. Σωστά;
Αλλη μια απορία: αφού ένας ΠΕ 71 δεν πρέπει να είναι ισότιμος με έναν ΠΕ70 με μεταπτυχιακό, με ποια λογική είναι ισότιμοι οι απόφοιτοι των δύο τμημάτων Ειδικής αγωγής εφόσον το τμήμα της Θεσσαλονίκης δεν είναι καν παιδαγωγικό; Αν θέλουμε διαχωρισμό, να ισχύει παντού όχι μόνο όπου μας συμφέρει. Ο διαχωρισμός δεν βγάζει πουθενά γιατί η εκπαίδευση είναι μία. Μέσα στον πίνακα υπάρχουν άνθρωποι και οικογένειες που έχουν τις ίδιες αγωνίες για σταθερή δουλειά. Προσμέτρηση όλων των προσόντων για όλους ξεκινώντας από διαφορετική βάση - πτυχίο, προϋπηρεσία, αναπηρία- για τον καθένα. Έτσι ακριβώς όπως πρέπει να κάνουμε και με τους μαθητές. Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι. Σωστά;