Άρθρο 05, §4
Στον ισχύοντα νόμο για την Ειδική Αγωγή ( 3699/2008) ο λογοθεραπευτής συμμετέχει στην Δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ, ενώ στο παρόν σχέδιο νόμου αυτό καταργείται δηλ ο λογοθεραπευτής δεν συμμετέχει στην επιτροπή η οποία καλείται να πάρει την οριστική απόφαση για το μέλλον του μαθητή. Η ειδικότητα του Λογοθεραπευτή κρίνεται αναγκαία τόσο στη διαφοροδιάγνωση όσο και στην υποστήριξη των μαθητών
“Η Δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ συγκροτείται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης και αποτελείται από: 1) έναν σχολικό σύμβουλο ΕΑΕ ως πρόεδρο, 2) έναν σχολικό σύμβουλο γενικής εκπαίδευσης της αντίστοιχης βαθμίδας, 3) έναν ψυχολόγο κλάδου ΠΕ23, 4) έναν κοινωνικό λειτουργό κλάδου ΠΕ30 και 5) έναν εκπαιδευτικό ΕΑΕ της αντίστοιχης βαθμίδας αυξημένων προσόντων και 6) έναν λογοθεραπευτή κλάδου ΠΕ21 ή ΠΕ26. Οι αποφάσεις της μπορούν να λαμβάνονται και κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή μπορεί εφόσον το κρίνει αναγκαίο να καλεί και οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα πριν την λήψη της απόφασης. “
Άρθρο 05, §4 Στον ισχύοντα νόμο για την Ειδική Αγωγή ( 3699/2008) ο λογοθεραπευτής συμμετέχει στην Δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ, ενώ στο παρόν σχέδιο νόμου αυτό καταργείται δηλ ο λογοθεραπευτής δεν συμμετέχει στην επιτροπή η οποία καλείται να πάρει την οριστική απόφαση για το μέλλον του μαθητή. Η ειδικότητα του Λογοθεραπευτή κρίνεται αναγκαία τόσο στη διαφοροδιάγνωση όσο και στην υποστήριξη των μαθητών “Η Δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ συγκροτείται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης και αποτελείται από: 1) έναν σχολικό σύμβουλο ΕΑΕ ως πρόεδρο, 2) έναν σχολικό σύμβουλο γενικής εκπαίδευσης της αντίστοιχης βαθμίδας, 3) έναν ψυχολόγο κλάδου ΠΕ23, 4) έναν κοινωνικό λειτουργό κλάδου ΠΕ30 και 5) έναν εκπαιδευτικό ΕΑΕ της αντίστοιχης βαθμίδας αυξημένων προσόντων και 6) έναν λογοθεραπευτή κλάδου ΠΕ21 ή ΠΕ26. Οι αποφάσεις της μπορούν να λαμβάνονται και κατά πλειοψηφία. Η επιτροπή μπορεί εφόσον το κρίνει αναγκαίο να καλεί και οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα πριν την λήψη της απόφασης. “