• Σχόλιο του χρήστη 'Γιαννης Χ' | 30 Νοεμβρίου 2009, 18:26

    Απάντηση στον κ. Νίκο (σελ. 137, ώρα 4.20) Δε ξερω τι δουλεια κανετε κυριε Νίκο, αλλά προσωπικά το Διδακτορικό μου το πήρα ιδρώνοντας και τρίβοντας κυριολεκτικά παντελόνια και...!! Δεν προσκύνησα κανέναν, δεν "εγλυψα" κανενα!! Δε ξέρω εσεις??!!! Δικαιούμαι να ζητώ δικαίωση των κόπων μου, τουλάχιστο ηθική, αφού είμαι σε θέση (ως διδασκων στη Γ-βαθμια Δημόσια Εκπ/ση-Παν/μιο) να ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΝΩ το πτυχίο σου ή το πτυχίο κάποιων άλλων οι οποίοι τωρα έχουν ως πτυχιούχοι δικαίωμα συμμετοχής στον ΑΣΕΠ ή όπου αλλού!! Επομένως, πως εκ των υστέρων δεν κρίνομαι ικανός για τη Β-βαθμια, ενώ είμαι ικανός για να "σου διαμορφώσω" το πτυχίο σου?? Μήπως έχουμε χάσει τη σειρά σ' αυτή τη χώρα??!!!!!!! Επιτέλους κάποιοι διδασκοντες (οι περισσότεροι) στη Γ-βάθμια ή στη Β, Α-βαθμια ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ. Δε σας δουλεύουν!! Γιατί το ίδιο μπορω να πω και εγω για την όποια δουλεια κανετε!! Από πότε η προυπηρεσία δεν είναι προσόν!! Και μάλιστα στη Γ-βαθμια Εκπ/ση!! Εμπιστευόμαστε περισσότερο ένα έμπειρο και ικανό δάσκαλο/καθηγητή (ή γιατρό) ή κάποιον "άπειρο" ??? Δεν αναφέρομαι σε διδακτικές προυπηρεσίες τύπου κομμωτικής ή μηχανικών αυτοκινήτων κλπ, από ΟΑΕΔ, τους οποίους σαφως σεβομαι και τιμω, αλλά δε διεκδικούμε (ειδα και άλλους στη διαβούλευση) να πάμε απο "τα χαμηλά στα ψηλά". ΤΟ αντιστροφο!! Ποια τέλος πάντων θεωρούνται προσόντα σ' αυτη τη χώρα?? Κυρία Υπουργέ θεσπίστε και αποφασίστε το αυτονόητο (κατα τη γνωμη μου). Προτείνω: ΔΥΟ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ πρόσληψης εκπαιδευτικών : α) ΑΣΕΠ και β) μέσα από ΕΓΚΥΡΗ και ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ (συνολική σε Δημόσια σχολεία, Πανεπιστημια, ΑΤΕΙ, όχι ΟΑΕΔ, ΙΕΚ, κλπ),συνοδευόμενη από κριτήρια Βαθμου πτυχίου, Χρόνου κτήσης πτυχίου, Μεταπτυχιακές Σπουδες. Με τιμη Γιαννης Χ Δρ Μαθηματικός (όχι με κονέ!)