Διαφωνώ με τις θέσεις που εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα και πρακτικές. Ο χειρισμός του Υπουργείου θεωρώ ότι είναι λανθασμένος από την αρχή με την ίδρυση τμημάτων ειδικής αγωγής και σεμινάρια 400ωρών. Δεν είναι δίκαιο να υποβαθμίζονται όλοι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι (δεν είναι όλα από τη Βουλγαρία, ούτε πληρωμένα- καλό θα ήταν να έχουν μελετηθεί οι οδηγοί σπουδών των μεταπτυχιακών) καθώς και τα διδακτορικά που απαιτούν ενδελεχή και σε βάθος ερευνητική και πρακτική δραστηριότητα. Ξαφνικά μετά από τόσα χρόνια όλοι θυμούνται την ειδική αγωγή;; Ισοτιμία και συνεκτίμηση ακαδημαϊκών προσόντων (μεταπτυχιακό, διδακτορικό, δεύτερο πτυχίο σχετικό για το οποίο δε γίνεται τόσος θόρυβος και φασαρία), προσμέτρηση εμπειρίας.
Διαφωνώ με τις θέσεις που εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα και πρακτικές. Ο χειρισμός του Υπουργείου θεωρώ ότι είναι λανθασμένος από την αρχή με την ίδρυση τμημάτων ειδικής αγωγής και σεμινάρια 400ωρών. Δεν είναι δίκαιο να υποβαθμίζονται όλοι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι (δεν είναι όλα από τη Βουλγαρία, ούτε πληρωμένα- καλό θα ήταν να έχουν μελετηθεί οι οδηγοί σπουδών των μεταπτυχιακών) καθώς και τα διδακτορικά που απαιτούν ενδελεχή και σε βάθος ερευνητική και πρακτική δραστηριότητα. Ξαφνικά μετά από τόσα χρόνια όλοι θυμούνται την ειδική αγωγή;; Ισοτιμία και συνεκτίμηση ακαδημαϊκών προσόντων (μεταπτυχιακό, διδακτορικό, δεύτερο πτυχίο σχετικό για το οποίο δε γίνεται τόσος θόρυβος και φασαρία), προσμέτρηση εμπειρίας.