• Σχόλιο του χρήστη 'ΗΛΙΑΣ ΓΚΟΥΓΙΑΝΝΟΣ' | 30 Νοεμβρίου 2009, 18:30

    Συμφωνώ απόλυτα οι διορισμοί μόνιμων, αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών να γίνονται μόνο μετά από επιτυχία στο ΑΣΕΠ. Διαφωνώ όμως με την αντιμετώπιση των αναπληρωτών (τουλάχιστον), οι οποίοι αφού θα γίνονται αναπληρωτές όντας επιτυχόντες στο ΑΣΕΠ, θα αναγκάζονται σε συμμετοχή και στους επόμενους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ μέχρι να πετύχουν το μόνιμο διορισμό. Πως είναι δυνατόν, τη μια στιγμή το Υπουργείο να τους κρίνει (προσωρινά) ικανούς να διδάξουν στο σχολείο και με πλήρες ωράριο και την επόνενη στιγμή να τους υποβάλει ξανά σε διαγωνισμό, θεωρώντας τους (προσωρινά) ανίκανους; Πως είναι δυνατόν, οι αναπληρωτές αντί να προετοιμάζονται για να αντεπεξέλθουν στο εκπαιδευτικό τους έργο, να προετοιμάζονται για το επόμενο ΑΣΕΠ και την προσωπική τους επιτυχία; Ειλικρινά δε θα ήθελα τα παιδιά μου να βρίσκονται σε τάξη με αναπληρωτές καθηγητές. Οι άνθρωποι αυτοί λογικό είναι να διαβάζουν την ύλη του επόμενου ΑΣΕΠ και να αγωνιούν για τις εξετάσεις τους. Πόσο συνεπείς μπορεί να είναι στο μάθημα που διδάσκουν; Πόσο μυαλό θα διαθέσουν για την πρόοδο του δικού μου παιδιού; Κυρία Υπουργέ, Διορίστε όσους καθηγητές χρειάζεστε από τους υπάρχοντες πίνακες, προτιμώντας όσους έχουν περάσει έστω και μια φορά τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Περιορίστε τον αριθμό των αναπληρωτών και κυρίως των ωρομισθίων. Δώστε τη δυνατότητα διορισμού στους τωρινούς και μελλοντικούς αναπληρωτές μετά από π.χ 2 χρόνια προϋπηρεσίας (και φυσικά επιτυχία σε κάποιο διαγωνισμό). Μην επιλέξετε ένα σύστημα διορισμών πιο άδικο από το σημερινό που θέλετε να αντικαταστήσετε.