Είμαι ένας αναπληρωτής δάσκαλος ειδικής αγωγής ΠΕ 71 απόφοιτος Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής το (2003) με μεταπτυχιακές σπουδές στον αυτισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2007.
Μια εποχή που κανένας δάσκαλος γενικής δεν ενδιαφερόταν για την ειδική αγωγή αφού οι διορισμοί στην γενική αγωγή ήταν μαζικοί.
Μια εποχή που έπρεπε να φοιτήσεις(φοιτώ=παρακολουθώ μαθήματα) στο Πανεπιστήμιο για να αποκτήσεις τον μεταπτυχιακό τίτλο.
Αυτό που έχω να πω είναι ότι σε καμία περίπτωση 4 χρόνια σπουδών στην ειδική αγωγή δεν μπορούν να αντικατασταθούν από έναν μεταπτυχιακό τίτλο πόσο μάλιστα αμφιβόλου ποιότητας.
Ο καιροσκοπισμός δεν έχει θέση στην ειδική αγωγή.
Στηρίζω απόλυτα τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Είμαι ένας αναπληρωτής δάσκαλος ειδικής αγωγής ΠΕ 71 απόφοιτος Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής το (2003) με μεταπτυχιακές σπουδές στον αυτισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2007. Μια εποχή που κανένας δάσκαλος γενικής δεν ενδιαφερόταν για την ειδική αγωγή αφού οι διορισμοί στην γενική αγωγή ήταν μαζικοί. Μια εποχή που έπρεπε να φοιτήσεις(φοιτώ=παρακολουθώ μαθήματα) στο Πανεπιστήμιο για να αποκτήσεις τον μεταπτυχιακό τίτλο. Αυτό που έχω να πω είναι ότι σε καμία περίπτωση 4 χρόνια σπουδών στην ειδική αγωγή δεν μπορούν να αντικατασταθούν από έναν μεταπτυχιακό τίτλο πόσο μάλιστα αμφιβόλου ποιότητας. Ο καιροσκοπισμός δεν έχει θέση στην ειδική αγωγή. Στηρίζω απόλυτα τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.