1. Όσον αφορά το άρθρο 13, θα πρέπει να υπάρξει πλήρης διεπιστημονική ομάδα σε κάθε ΚΕΔΔΥ ανεξάρτητα αν είναι στην έδρα της περιφέρειας ή στην περιφέρεια. Ο όγκος των μαθητών που εξυπηρετούνται σε κάθε νομό είναι πολύ μεγάλος και άρα απαραίτητη η παρουσία όλων των ειδικοτήτων. Η παράγραφος 6 που αναφέρει: “Το ΕΕΠ κάθε ΚΕΔΔΥ που λειτουργεί στην έδρα της περιφέρειας προσφέρει τις υπηρεσίες του και στα ΚΕΔΔΥ τον νομών που ανήκουν στην περιφέρεια “, θα διαιωνίσει τα προβλήματα που ήδη υπάρχουν.
2. Στην διεπιστημονική ομάδα θα πρέπει να υπάρχουν και εργοθεραπευτής και φυσιοθεραπευτής καθώς και ειδικότητες που έχουν εξειδίκευση στα προβλήματα ακοής και όρασης. Με την παρουσία όλων των ειδικοτήτων θα μπορούμε να μιλάμε για πλήρη αξιολόγηση των μαθητών.
3. Σχετικά με την παράγραφο 9 του άρθρου 13, “για τις ειδικότητες που δεν προβλέπεται να ανήκουν στην διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΔΔΥ, οι υφιστάμενες οργανικές θέσεις των ΚΔΑΥ να μεταφέρονται αυτοδίκαια στα ΚΕΔΔΥ'..... πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί ακριβώς συζητάμε με δεδομένο ότι ο ν. 3699 στο άρθρο 35 καταργεί όλα τα άρθρα του ν. 2817, μεταξύ των οποίων και τα άρθρα για την σύσταση των ΚΔΑΥ και άρα από πριν θα έπρεπε να γίνει η διευθέτηση των θέσεων αυτών. Παρόλα αυτά, η πρόταση μου είναι όλα τα ΚΕΔΔΥ να έχουν την ίδια σύσταση και οι υφιστάμενες οργανικές θέσεις των ΚΔΑΥ, που δεν προβλέπονται στα ΚΕΔΔΥ, να μεταφέρονται αυτοδίκαια στα ΣΜΕΑΕ.
1. Όσον αφορά το άρθρο 13, θα πρέπει να υπάρξει πλήρης διεπιστημονική ομάδα σε κάθε ΚΕΔΔΥ ανεξάρτητα αν είναι στην έδρα της περιφέρειας ή στην περιφέρεια. Ο όγκος των μαθητών που εξυπηρετούνται σε κάθε νομό είναι πολύ μεγάλος και άρα απαραίτητη η παρουσία όλων των ειδικοτήτων. Η παράγραφος 6 που αναφέρει: “Το ΕΕΠ κάθε ΚΕΔΔΥ που λειτουργεί στην έδρα της περιφέρειας προσφέρει τις υπηρεσίες του και στα ΚΕΔΔΥ τον νομών που ανήκουν στην περιφέρεια “, θα διαιωνίσει τα προβλήματα που ήδη υπάρχουν. 2. Στην διεπιστημονική ομάδα θα πρέπει να υπάρχουν και εργοθεραπευτής και φυσιοθεραπευτής καθώς και ειδικότητες που έχουν εξειδίκευση στα προβλήματα ακοής και όρασης. Με την παρουσία όλων των ειδικοτήτων θα μπορούμε να μιλάμε για πλήρη αξιολόγηση των μαθητών. 3. Σχετικά με την παράγραφο 9 του άρθρου 13, “για τις ειδικότητες που δεν προβλέπεται να ανήκουν στην διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΔΔΥ, οι υφιστάμενες οργανικές θέσεις των ΚΔΑΥ να μεταφέρονται αυτοδίκαια στα ΚΕΔΔΥ'..... πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί ακριβώς συζητάμε με δεδομένο ότι ο ν. 3699 στο άρθρο 35 καταργεί όλα τα άρθρα του ν. 2817, μεταξύ των οποίων και τα άρθρα για την σύσταση των ΚΔΑΥ και άρα από πριν θα έπρεπε να γίνει η διευθέτηση των θέσεων αυτών. Παρόλα αυτά, η πρόταση μου είναι όλα τα ΚΕΔΔΥ να έχουν την ίδια σύσταση και οι υφιστάμενες οργανικές θέσεις των ΚΔΑΥ, που δεν προβλέπονται στα ΚΕΔΔΥ, να μεταφέρονται αυτοδίκαια στα ΣΜΕΑΕ.