Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γιώργος ΠΕ02 | 30 Νοεμβρίου 2009, 18:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
-Κατάργηση του διαγωνιστικού μέρους του ΑΣΕΠ, πρόσληψη των εκπαιδευτικών μέσω μοριοδοτικών κριτηρίων απο το ΑΣΕΠ. -Ολοήμερα γυμνάσια-λύκεια. -Μείωση του αριθμού των παιδιών στις τάξεις. -Μείωση των εισακτέων στις καθηγητικές σχολές. Έτσι και ο τρόπος πρόσληψης θα γίνει πιο αντικειμενικός (ο ΑΣΕΠ πλέον έχει καταντήσει αναχρονιστικός και αναξιόπιστος), και οι θέσεις εργασίας θα ανοίξουνε, και τα πτυχία αποκτούνε αξία (ειδάλλως καταργήστε τα πανεπιστήμια), και τα σημαντικότερα: η εκπαίδευση θα καλυτερέψει, θα παταχθεί η παραπαιδεία, τα παιδιά θα αγαπήσουνε το σχολείο και οι καθηγητές δεν θα είναι κουρασμένοι ψυχολογικά. Αν η πολιτική σας είναι ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ αποδείξτε το αφού πρώρα φροντίσετε για αυτούς που θα διδάξουνε στους μαθητές. Ένας εκπαιδευτικός κουρελιασμένος και ράκος ψυχολογικά απο τις πολιτικές εξόντωσής του, μόνο καλό δε θα προσφέρει στους μαθητές. Αν ο ίδιος ο εκπαιδευτικός σιχαθεί το εκπαιδευτικό σύστημα, αυτό δεν θα το περάσει και στους μαθητές? Μ όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις...