Ποια είναι η κατάφωρη αδικία που ευαγγελίζονται αρκετοί από τους απόφοιτους του Παν/μίου Βόλου; Το ότι τόσα χρόνια δεν προτάσσονταν με το βασικό τους πτυχίο, εκείνων που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο στην ΕΑ; Μήπως θεωρουν το χώρο της ειδικής αγωγής "τσιφλίκι" τους και όπως λένε ήρθε επιτέλους η ώρα να λυθεί αυτή η "τεράστια αδικία"; Από πότε και πού στον κόσμο θεωρείται αδικία η πρόταξη μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου έναντι βασικού πτυχίου; Τώρα αν ο ΣΑΤΕΑ δεν θεωρεί όπως λέει ισάξιο έναν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο στην ΕΑ σε σύγκριση με το δικό τους βασικό πτυχίο, είναι φυσικά απορίας άξιο και βέβαια έχουν όπως είναι προφανές τους λόγους τους!!! Και επιτέλους, ας μην ακούμε άλλο το επιχείρημα ότι κάποιος έκανε μεταπτυχιακές σπουδές όχι από αγάπη στα παιδιά με ειδικές ανάγκες αλλά λόγω του φρακαρίσματος της γενικής αγωγής! Η γενική αγωγή έχει πολλά κενά σε αντίθεση με την ειδική που οι οργανικές της θέσεις είναι περιορισμένες και ας μας πουν, είναι σε θέση να γνωρίζουν και τα κίνητρα του καθενός από εμάς; Μόνο εκείνοι έχουν τα αγνά κίνητρα και οι άλλοι κινούνται από ωφελιμιστικούς λόγους; Αλλά βέβαια επιστρατεύει κανείς διάφορα επιχειρήματα προκειμένου να στηρίξει θέσεις που πολύ απέχουν από τις αυτονόητες... ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ.
Ποια είναι η κατάφωρη αδικία που ευαγγελίζονται αρκετοί από τους απόφοιτους του Παν/μίου Βόλου; Το ότι τόσα χρόνια δεν προτάσσονταν με το βασικό τους πτυχίο, εκείνων που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο στην ΕΑ; Μήπως θεωρουν το χώρο της ειδικής αγωγής "τσιφλίκι" τους και όπως λένε ήρθε επιτέλους η ώρα να λυθεί αυτή η "τεράστια αδικία"; Από πότε και πού στον κόσμο θεωρείται αδικία η πρόταξη μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου έναντι βασικού πτυχίου; Τώρα αν ο ΣΑΤΕΑ δεν θεωρεί όπως λέει ισάξιο έναν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο στην ΕΑ σε σύγκριση με το δικό τους βασικό πτυχίο, είναι φυσικά απορίας άξιο και βέβαια έχουν όπως είναι προφανές τους λόγους τους!!! Και επιτέλους, ας μην ακούμε άλλο το επιχείρημα ότι κάποιος έκανε μεταπτυχιακές σπουδές όχι από αγάπη στα παιδιά με ειδικές ανάγκες αλλά λόγω του φρακαρίσματος της γενικής αγωγής! Η γενική αγωγή έχει πολλά κενά σε αντίθεση με την ειδική που οι οργανικές της θέσεις είναι περιορισμένες και ας μας πουν, είναι σε θέση να γνωρίζουν και τα κίνητρα του καθενός από εμάς; Μόνο εκείνοι έχουν τα αγνά κίνητρα και οι άλλοι κινούνται από ωφελιμιστικούς λόγους; Αλλά βέβαια επιστρατεύει κανείς διάφορα επιχειρήματα προκειμένου να στηρίξει θέσεις που πολύ απέχουν από τις αυτονόητες... ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ.