Για το άρθρο 24 σχετικά με τον διορισμό μονίμων και αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ οι προτάσεις μου είναι οι εξής:
α)ενιαίος πίνακας κατάταξης στο υπουργείο όπως γίνεται και για τους εκπαιδευτικούς γενικής παιδείας. Έτσι θα μπορεί κανείς να ξέρει την θέση που έχει στον πίνακα πανελλαδικά.
β)κατάταξη σύμφωνα με τα ακαδημαϊκά κριτήρια και την εκπαιδευτική προϋπηρεσία, όπως γίνεται και για τα υπόλοιπα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας. Τα κοινωνικά κριτήρια θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν μετά τον διορισμό, κατά την διαδικασία τοποθέτησης στην περιοχή διορισμού (π.χ. 3 κοινωνικοί λειτουργοί στο νομό Αχαΐας).
γ)Ένας πίνακας ενιαίος και όχι Α και Β. Αντίστοιχοι πίνακες δεν υπάρχουν στην γενική παιδεία και δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχουν στην ειδική αγωγή.... γιατί ζητάμε ειδική μεταχείριση στην ειδική αγωγή;
δ)Οι μόνιμοι διορισμοί να γίνονται από τον ενιαίο πίνακα σε ετήσια βάση ανάλογα με τις ανάγκες. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό που γίνεται, όταν γίνεται, στην ειδική αγωγή. Δεν μπορούν να καλούνται οι εκπαιδευτικοί ΕΕΠ και ΕΒΠ, όταν το υπουργείο το αποφασίσει (τελευταία φορά το 2005), να αξιολογούνται από το ΚΥΣΕΕΠ και οι πίνακες να ισχύουν για 2 χρόνια από την κύρωση και του πίνακα της τελευταίας ειδικότητας που αξιολογήθηκε. Ας σκεφτούμαι την ειδικότητα που αξιολογήθηκε πρώτη και άρα ο χρόνος που ισχύει ο πίνακας της να είναι για περισσότερα από 2 χρόνια (αδικία μεταξύ των ειδικοτήτων).
Και ε)όσον αφορά τον διορισμό των αναπληρωτών, το υπουργείο έχει την δυνατότητα να γνωρίζει τις ανάγκες των σχολείων σε ειδικότητες αρκετά νωρίς. Άρα μπορεί και να καθορίσει αυτό τον αριθμό και τις ειδικότητες που θα προσληφθούν κάθε χρόνο σε κάθε νομό. Έτσι θα αποφευχθούν πιθανές “τοποθετήσεις” κατά το δοκούν από τα ΠΥΣΕΕΠ της κάθε περιφέρειας.
Για το άρθρο 24 σχετικά με τον διορισμό μονίμων και αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ οι προτάσεις μου είναι οι εξής: α)ενιαίος πίνακας κατάταξης στο υπουργείο όπως γίνεται και για τους εκπαιδευτικούς γενικής παιδείας. Έτσι θα μπορεί κανείς να ξέρει την θέση που έχει στον πίνακα πανελλαδικά. β)κατάταξη σύμφωνα με τα ακαδημαϊκά κριτήρια και την εκπαιδευτική προϋπηρεσία, όπως γίνεται και για τα υπόλοιπα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας. Τα κοινωνικά κριτήρια θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν μετά τον διορισμό, κατά την διαδικασία τοποθέτησης στην περιοχή διορισμού (π.χ. 3 κοινωνικοί λειτουργοί στο νομό Αχαΐας). γ)Ένας πίνακας ενιαίος και όχι Α και Β. Αντίστοιχοι πίνακες δεν υπάρχουν στην γενική παιδεία και δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχουν στην ειδική αγωγή.... γιατί ζητάμε ειδική μεταχείριση στην ειδική αγωγή; δ)Οι μόνιμοι διορισμοί να γίνονται από τον ενιαίο πίνακα σε ετήσια βάση ανάλογα με τις ανάγκες. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό που γίνεται, όταν γίνεται, στην ειδική αγωγή. Δεν μπορούν να καλούνται οι εκπαιδευτικοί ΕΕΠ και ΕΒΠ, όταν το υπουργείο το αποφασίσει (τελευταία φορά το 2005), να αξιολογούνται από το ΚΥΣΕΕΠ και οι πίνακες να ισχύουν για 2 χρόνια από την κύρωση και του πίνακα της τελευταίας ειδικότητας που αξιολογήθηκε. Ας σκεφτούμαι την ειδικότητα που αξιολογήθηκε πρώτη και άρα ο χρόνος που ισχύει ο πίνακας της να είναι για περισσότερα από 2 χρόνια (αδικία μεταξύ των ειδικοτήτων). Και ε)όσον αφορά τον διορισμό των αναπληρωτών, το υπουργείο έχει την δυνατότητα να γνωρίζει τις ανάγκες των σχολείων σε ειδικότητες αρκετά νωρίς. Άρα μπορεί και να καθορίσει αυτό τον αριθμό και τις ειδικότητες που θα προσληφθούν κάθε χρόνο σε κάθε νομό. Έτσι θα αποφευχθούν πιθανές “τοποθετήσεις” κατά το δοκούν από τα ΠΥΣΕΕΠ της κάθε περιφέρειας.